eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozawiadomienie o poleconym w post. adm. i termin odbioru › zawiadomienie o poleconym w post. adm. i termin odbioru
  • Data: 2003-12-16 07:26:38
    Temat: zawiadomienie o poleconym w post. adm. i termin odbioru
    Od: "PK" <skalar7@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    generalnie nie mam jeszcze pojęcia co to jest, ale zainteresowało mnie samo
    zawiadomienie.
    Ma dwie strony, A i B.
    A kończy się sekwencją:
    Doręczenie to jest równoznaczne z doręczeniem do rąk adresata.
    B:
    W razie nieodebrania listu przez adresata w tym terminie będzie on uważany
    za doręczony z upływem ostatniego dnia tego okresu, tj. z dniem ....r.

    I teraz pytanie, czy organ administracyjny może sobie coś takiego napisać?
    Jakie to ma znaczenie prawne, czy rzeczywiście w przypadku nieodebrania
    terminy biegną?
    Przecież nawet w sądzie jak się nie doręczy do adresata osobiście pisma, to
    nie można wszcząć działań. Czy w post. administracyjnym jest inaczej? To
    chore jakieś musiałoby być.
    Abstrahuję od złośliwego nieodbierania, ale jak bym był za granicą i
    rzeczywiście nie odebrał i w tym czasie jakiś urzędol podjąłby decyzję na
    moją niekorzyść?
    P.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 16.12.03 17:04 kam
  • 17.12.03 07:32 PK

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1