  • Data: 2006-08-07 18:14:44
    Temat: zatrzymanie przez policjanta
    Od: "Artur" <a...@w...tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie,
    Sprawa jest jeszcze goraca, bo wlasnie wrocilem do domu z dluzszej trasy.
    Jadac sobie drugorzednymi drogami zobaczylem za soba radiowoz policyjny,
    ktory zaczal mnie zatrzymywac. Wiec spokojnie sie zatrzymalem i Pan
    policjant oznajmia mi, ze jechal za mna przez jakis czas i widzial ze
    przekroczylem predkosc i wyprzedzalem w niedozwolonym miejscu. Jesli chodzi
    o predkosc to moglo tak byc - droga prowadzi przez las, ale wyprzedzac w
    niedozwolonym miejscu napewno nie wyprzedzalem. Spytalem policjanta czy ma
    to nagrane lub cos podobnego, to mi powiedzial ze nie, ale widzial jak
    wyprzedzalem jakiegos ukrainca i on moze poswiadczyc, a i jeszcze wazna
    rzecz policjant byl sam, ja mialem pasazera. Zostalem spisany, mandatu
    zadnego nie otrzymalem, ale ma mnie czekac jakies przesluchanie a pozniej
    sad.
    Co o tym sadzicie, jak moze sie ta sprawa potoczyc? Co powinienem zrobic,
    zeby ta sprawa mnie nie zabolala?

    Pozdrawiam,
    Artur