  • Data: 2006-08-08 09:01:48
    Temat: Re: zatrzymanie przez policjanta
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Artur napisał(a):
    > "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message

    > jest
    >>

    > Mandatu nie przyjalem bo mi go nawet nie chcial dac. Wylacznie mnie spisal i
    > na tym sie skonczylo.

    Pewnie szukał jakiegoś frajera który da mu w łapę.
    Jeżeli widzi jak popełniasz wykroczenie chyba ma obowiązek zaproponować Ci
    mandat, którego dopiero jak nie przyjmiesz kieruje wniosek do sądu grodzkiego.

    Zdarzył mi się kiedyś taki przypadek, czasami gdzieś się również o takich
    słyszy. Najprawdopodobniej żadnego wezwania do sądu nie dostaniesz.