  • Data: 2007-03-01 17:12:19
    Temat: zaświadczenie o niekaralności
    Od: Mariusz <"mariusz[nospam]"@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam pewien dylemat. Moja siostra jest w Anglii i rozpoczęła tam pracę.
    Wczoraj dzwoniła do mnie że jej pośrednik pracy potrzebuje od niej
    zaświadczenie o niekaralności. Nie wiem jak mam je zdobyć. Czy jak udam
    się do sądu starać się o to zaświadczenie będzie mi ono ot tak wydane?
    Druga sprawa. Sistra była kiedyś wplątana w "aferę" przywłaszczenia
    predmiotu o wartości 1500PLN, miała rozprawę w sądzie grodzkim i miała
    kuratora. czy w takim wypadku będzie figurowała w jakimś spisie jako
    karana?
    Bardzo proszę o odpowiedź, ponieważ muszę załatwić tę sprawę.