  • 1. Data: 2003-10-09 08:20:23
    Temat: zastrzezenie numeru telefonu
    Od: "Andrzej Sitarski" <s...@w...to.wp.pl>

    Witam.

    Rok temu podpisalem z TP SA umowe na swiadczenie uslug
    telekomunikacyjnych. Zaznaczylem wowczas, ze numery
    telefonow maja pozostac zastrzezone.
    Po uaktywnieniu linii okazalo sie, ze identyfikacja spod
    moich numerow telefonu dziala. Udalem sie wowczas do Biura
    Obsl. Klienta i zwrocilem uwage na ten fakt. Przeproszono
    mnie i po bolach (mialy miejsce jeszcze 2 moje interwencje)
    zastrzezono nr telefonu.
    Niedawno okazalo sie, ze moje numery telefoniczne sa
    dostepne w wyszukiwarce internetowej www.ditel.pl (pod 913
    nie).
    Zadzwonilem z interwencja do BOK-u z zadaniem
    natychmiastowego zastrzezenia tych danych.
    Pracownica TP SA powiedziala, ze sprawdzi ta sytuacje i
    oddzwoni.
    Tak tez sie stalo. Nastepnego dnia otrzymalem telefon z
    BOK-u z przeprosinami i obietnica usuniecia danych z
    wyszukiwarki.
    Od tamtego czasu minelo poltora miesiaca a w ditelu _nadal_
    mozna odnalezc moje nr telefonu!
    Czy w takiej sytuacji moge sie domagac "zadoscuczynienia" od
    TP SA? Ew na jakiej podstawie - niedotrzymania warunkow
    umowy?

    Andrzej Sitarski

  • 2. Data: 2003-10-15 10:00:32
    Temat: Re: zastrzezenie numeru telefonu
    Od: "666" <j...@N...op.pl>

    Powinieneś domagać się zadośćuczynienia, ja bym żądał kwoty około 10 tys. zł
    powiedzmy, sam miałem identyczną sytuację, tylko...
    Czy masz jakiekolwiek potwierdzenie, że naprawdę zastrzegałeś numer???
    Ja poszedłem w swoim czasie do BOKu, kopii zastrzeżenia nie miałem, pani poszła po
    'teczkę numer' i nie było jej przez... 40 minut przy stanowisku, a gdy wróciła, w
    żywe oczy twierdziła, że nigdy zastrzeżenie nie było składane, pokazując mi
    zawartość całej teczki.
    Historia zupełnie jak tak, w której adwokat na oczach sądu zjadł 'zwrotkę' i dowód
    zniknął.
    JaC