  • Data: 2003-09-18 15:12:22
    Temat: zasiłek z opieki społecznej
    Od: "Beata Fortuna" <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    hej
    mam wielką prośbę, poradźcie coś.
    do tej pory korzystałam z pomocy opieki społecznej jako samotna matka. w tej
    chwili mam przyznany zasiłek celowy na 3 m-ce, ale... żądają zaświadczeń o
    dochodach co miesiąc. nie byłoby problemu gdyby nie to, że 1 września
    podjęłam pracę ( 0,7 etatu). nie zarobię tam wiele ale wedłu ich kryteriów
    przekroczę możliwy dochód o 100 zł. nie jest to pazerność, chciałabym
    skorzystać z tego zasiłku ostatni raz (te 3 m-ce, mam 2 córki, którym
    potrzebne buty i kurtki ). czy jest szansa żeby w opiece nie dowiedzieli się
    że pracuję?