    From: jerry <j...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zasiedzenie drogi-ale na własność....
    Date: Thu, 18 May 2006 21:52:13 +0200

    mam taki problem - jest sobie droga - notabene do mojego domu. 1/2 jest
    własnością sąsiadki, pozostałe części stoją na moją prababcię, dalszych
    wujków i cietki. Oczywiście już nie żyją. Prababcia odkupiła od nich ich
    udziały w gospodarstwie rolnym, ale oczywiście nie pamietali o drodze...
    Chciałbym sprawę wyprostować i stać sie włascicielem pozostałej części
    - w sumie spadkobiercom wujków i ciotek na grzyba ta droga, chyba zeby
    do mnie przyjechać....

    Oczywiście drogą tą dojeżdżał do domu również mój ojciec i razem z nim
    wielkokrotnie utwardzaliśmy tą drogę

    czy da się drogę zasiedzieć tak, aby zlikwidować poprzednich właścicieli
    w księgach i stać się pełno prawnym włascicielem 1/2 tej drogi -
    sąsiadce oczywiście nie mam zamiaru tego odbierać, a w zasadzie
    zastanawuiam sie poważnie

    Acha - jestem od 5-ciu lat włascicielem tego gospodarstwa po prababci i
    mam 33 lata - czyli można uznać że używam tej drogi od lat 30-tu nie??

    --
    Jerry