  • Data: 2011-07-22 18:56:00
    Temat: zasady eskortowania pojazdów przez policje
    Od: "dr_indy" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    zanim pytania, historia:
    jadąc ostatnio przez Trójmiasto miałem okazję trafić na policję jadącą na
    sygnale. Widząc ją w lusterku oczywiście zjechałem na bok, aby przepuścić.
    Wymijając mnie policjantka siedząca na miejscu pasażera machała lizakiem.
    Byłem przekonany, że chyba mnie chcą zatrzymać (choć jechałem spokojnie w
    mieście którego nie znam z rodziną na wkacje). Gdy zacząłem włączać się do
    ruchu usłyszałem klakson. ... Otóż za radiowozem jechałty trzy fury (chyba z
    politykierami). Owe fury nie miały żadnego koguta tylko jechały na
    waryjnych. Wyglądało to jakby jakaś menda poczepiła się pod pojazd
    uprzywilejowany np. karetka by ominąć korek. Nic na szczęście się nie
    stało - a jechałem z dzieckiem.

    jeżeli ujęła kogoś w/w historia proszę o info:
    - czy zgodnie z prawem poruszała się taka kolumna ?- przypominam auta
    cywilne bez koguta (tylko awaryjne), radiow.óz tylko z przodu.

    dziękuję za info

    dr_indy