    From: <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zarządca budynków może wszystko [długawe]
    Date: Sun, 13 Dec 2009 21:46:05 +0100

    Postaram się krótko opisać sprawę:

    - sąsiad zalewa mi mieszkanie. Zrobiłem test, zakręciłem u siebie wodę.,
    poczekałem, aż puści On u siebie. Parę minut p óźniej - u mnie ze ściany
    sączy się woda z mojej ściany;

    - poszedłem do sąsiada pogadać, aby sprawie zaradzić. Niestety sąsiad ma to
    gdzieś i nawet nie chcę powtórzyć wspólnie "eksperymentu".

    - powiadomiony w sierpniu Zarządca, mota się kręci, wskazuje na różne źródła
    przecieku. Nie chce podjąć decyzji w sprawie- bo wizualną zrobił . A jest to
    konieczne(?), aby wystąpić o odszkodowanie. A woda cieknie...

    - od około 2 tygodni żona każdego ranka zbiera wiadro wody z podłogi.
    Powiadomiłem o tym (o większym przecieku oczywiście) Zarządce, ale nic nie
    zrobił. Żadnego kroku w celu rozwiązania sprawy.

    Proszę o pomoc co mam jeszcze zrobić, aby przymusić Zarządce do
    wykonania swojego zadania. Nie boję się sytuacji, że tylko z mojej łazienki
    da się usunąć usterkę, ale nie widzę potrzeby płacić nie za swoje usterki.
    Zarządca wyraźnie chce zmęczyć materiał tak, aby rozeszło się po kościach.

    Mam jak na razie trzy pomysły:

    - mają jakieś tam ISO, może próbować im je odebrać? Donieść gdzieś, ale
    gdzie?

    - straszyć odbiorem licencji?

    - w mojej piwnicy jest zawór do wody na cały budynek (stare budonictwo a
    współnocie nie chciało się przebudować). W ostateczności (np. przy wyjeździe
    na dłuższy czas np. święta bożego narodzenia) zakręcę ten zawór - oczywiście
    ostrzegająć zarządce, że nie zrobił nic, aby usunąć usterkę i awaryjnie
    muszę dopływ wody zamknąć. Wiem, że wkur... to sąsiadów, ale co zrobić? Jaka
    kara mi grozi za taki czyn? Grzywna z 1500 zł? Bo jeśli gdzieś tyle to się
    opłaca za te przejścia.

    Proszę o POMOC.

    --
    pozdrawiam