  • Data: 2009-12-14 11:21:27
    Temat: Re: zarządca budynków może wszystko [długawe]
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Gru, 07:04, <n...@n...pl> wrote:
    > Mozna to rozwinac? Z tego co wiem to ubezpieczalnia sama wysyla osob
    > do oceny/wyceny. Najlepiej zrobic samemu zdjecie, film i nagrac na
    > plytke dla rzeczoznawcy.

    Sprawdz umowe z zarzadca. Powinny byc tam punkty o remontach nagłych/
    pilnych lub o odpowiedzialnosci za naprawy. Jesli o tym nie mowi to
    znaczy ze te zapisy beda w ustawie o ochronie praw lokatorów,
    mieszkaniowym zasobie gminy lub w kodeksie budowlanym. Za sam remont
    wynikajacy z niedbalstwa zarzadcy, zarzadca ma zwrocic pieniadze. Za
    remont instalacji ktora powinien sprawdzac raz na rok tez powinien ci
    zwrocic.