  • 1. Data: 2006-11-17 09:58:33
    Temat: zarobki
    Od: twiza <...@...pl>

    Czy przy obliczaniu średnich dochodow
    z ostatnich trzech miesięcy wliczać trzeba
    otrzymaną zapomogę?

    Pzdrawiam Twiza

  • 2. Data: 2006-11-17 15:28:16
    Temat: Re: zarobki
    Od: stern <s...@0...pl>

    twiza napisał(a):
    > Czy przy obliczaniu średnich dochodow
    > z ostatnich trzech miesięcy wliczać trzeba
    > otrzymaną zapomogę?

    nie da się odpowiedzieć na tak sformułowane pytanie

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 3. Data: 2006-11-17 15:34:00
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    stern napisał(a):

    > nie da się odpowiedzieć na tak sformułowane pytanie

    Jak to nie da się? Zapomoga jest dochodem.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 4. Data: 2006-11-17 17:27:36
    Od: stern <s...@0...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Jak to nie da się? Zapomoga jest dochodem.

    miałem na myśli, że dochód jest różnie liczony na różne potrzeby ;)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 5. Data: 2006-11-17 17:29:45
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    stern napisał(a):

    > miałem na myśli, że dochód jest różnie liczony na różne potrzeby ;)

    Ale w pytaniu nic nie było o potrzebach :)

  • 6. Data: 2006-11-21 20:21:57
    Od: "intercomln" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "twiza" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > Czy przy obliczaniu średnich dochodow
    > z ostatnich trzech miesięcy wliczać trzeba
    > otrzymaną zapomogę?
    >
    > Pzdrawiam Twiza

    Tak wlicza się zapomogę.
    Pozdrawiam I.N