  • 1. Data: 2006-11-17 08:27:00
    Temat: bede mial sprawe w sadzie i mam pytanko
    Od: "Maurycy" <b...@p...fm>

    tak sie stalo ze zatrzymala mnie policja za cos, wypuscili,
    przesluchali, bylem u prokurator, byl tak laskawy dac grzywne w
    wysokosci 1000 zlotych, nic wyroku w zawieszeniu,tera poslal papiery do
    sadu.
    i tu wiem ze sad moze zmienic kare z grzywny na zawiasy wyrok, ale
    pytanie jesli zmieni czy tez nie zmieni to za ta sprawe co bedzie
    odbedzie sie przeciw mnie w mojej sprawie bede musial zaplacic jakies
    koszta za to ze sad sie zebral czy tez nie ?

  • 2. Data: 2006-11-17 08:47:29
    Temat: Re: bede mial sprawe w sadzie i mam pytanko
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    Maurycy napisał(a):
> [...]
    > odbedzie sie przeciw mnie w mojej sprawie bede musial zaplacic jakies
    > koszta za to ze sad sie zebral czy tez nie ?

    A coś takiego jak dobrowolne poddanie się karze - chyba prokuratura i ty
    możecie z tego skorzystać. No, chyba że sprawa wymaga procesu ??

    Ariusz

  • 3. Data: 2006-11-17 14:22:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Ariusz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A coś takiego jak dobrowolne poddanie się karze - chyba prokuratura i ty
    > możecie z tego skorzystać. No, chyba że sprawa wymaga procesu ??

    Z opisu wnoszę, że już skorzystali.

  • 4. Data: 2006-11-17 14:24:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maurycy" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
    s.com...

    Sąd albo na niejawnym posiedzeniu zatwierdza uzgodniony przez Was wyrok, albo
    odbywa się normalna rozprawa. Z tym, ze przypadki niezatwierdzenia są bardzo
    sporadyczne. Prokuratorzy mają mniej więcej uzgodnione w jakich granicach za co
    karać i z reguły uzgadniają takie wyroki, jakie sąd zatwierdzi.