  • 1. Data: 2005-09-02 11:39:37
    Temat: zamiana grzywny na areszt
    Od: "rrrobi1" <r...@W...gazeta.pl>

    Sąd rejonowy wydaje postanowienie o odwieszeniu wyroku w zawieszeniu za
    niespłaconą grzywnę. Przysługuje mi zażalenie na w.w. postanowienie.
    Co robić?
    Proszę o radę i z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2005-09-02 11:52:49
    Temat: Re: zamiana grzywny na areszt
    Od: "Marcin Krzemiński" <k...@W...law.uj.edu.pl>

    Użytkownik "rrrobi1" <r...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Sąd rejonowy wydaje postanowienie o odwieszeniu wyroku w zawieszeniu za
    > niespłaconą grzywnę. Przysługuje mi zażalenie na w.w. postanowienie.
    > Co robić?
    > Proszę o radę i z góry dziękuję.

    zapłacić, albo wykazać, że nie ma się z czego.

  • 3. Data: 2005-09-02 12:51:48
    Od: "rrrobi1" <r...@N...gazeta.pl>

    -Ale jak to załatwić zgodnie z procedurą.
    Pisać zażalenie , jak tak to co w nim ująć?

  • 4. Data: 2005-09-02 12:52:21
    Od: "rrrobi1" <r...@N...gazeta.pl>

  • 5. Data: 2005-09-02 12:58:26
    Od: "rrrobi1" <r...@N...gazeta.pl>

  • 6. Data: 2005-09-02 13:30:02
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Marcin Krzemiński" <k...@W...law.uj.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:b4906$43183d13$540af8b1$17148@news.chello.pl...
    > Użytkownik "rrrobi1" <r...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomo?ci

    A w temacie znow piszesz, ze "zamiana grzywny na areszt". To dwie zupelnie
    rozne "instytucje". Ktora dokladnie wobec Ciebie zastosowano?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2005-09-02 13:59:10
    Od: "rrrobi1" <r...@N...gazeta.pl>

    odwieszenie wyroku za niespłaconą grzywnę
    r...@g...pl

  • 8. Data: 2005-09-02 15:20:54
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "rrrobi1" <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > odwieszenie wyroku za niespłaconą grzywnę
    > r...@g...pl

    No to musisz napisac zazalenie do SO, w ktorym wykazesz, ze nie zaplacenie
    grzywny nie bylo przez Ciebie zawinione (brak dochodow, itp).

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2005-09-02 21:51:41
    Od: " jb" <j...@N...gazeta.pl>

    rrrobi1 <r...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Co robić?

    Grzecznie zgłosić się do aresztu po otrzymaniu wezwania do odbycia kary ;)

  • 10. Data: 2005-09-05 17:51:42
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości

    > No to musisz napisac zazalenie do SO, w ktorym wykazesz, ze nie zaplacenie
    > grzywny nie bylo przez Ciebie zawinione (brak dochodow, itp).

    Brak dochodów nie czyni bezkarnym.
    Odsiedzi i po kłopocie.

    --
    Pozdr