  • 1. Data: 2004-08-09 10:53:17
    Temat: zameldowanie
    Od: "greg" <g...@p...edu.pl>

    Czy urzędniczka w Urzedzie Gminy ma prawo do niezameldowania mnie w miesjcu
    w którym faktycznie przebywam od 3 lat.

    Mieszkam z żoną i dzieckiem u teściów, którzy są po rozwodzie. Teść który
    faktycznie nie mieszka w tym domu xx lat temu zastrzegł sobie, że bez jego
    zgody nie można tam nikogo zameldować. Dodam, że dom jest ich
    współwłasnością, bo po rozwodzie nie był dokonany podział majątku. Mam teraz
    wątpliwości czy urzędniczka może odmówić mi zameldowania zważywszy na
    nowelizacje ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych, oraz po
    orzeczeniu niekonstytucyjności art 9. ust 2 w/w ustawy. (teść jest dość
    złośliwy i z tąd te problemy)

  • 2. Data: 2004-08-09 19:22:54
    Temat: Re: zameldowanie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "greg" <g...@p...edu.pl> napisał w wiadomości

    Moim zdaniem nie ma prawa odmówić. Złożyć wniosek i zaradzać odmowy na
    piśmie. Ciekawy jaką podstawę prawną podadzą.