  • 1. Data: 2004-08-09 10:35:08
    Temat: Prosze o pomoc
    Od: "Jerzy" <j...@v...pl>

    Zwróciłem się do mojego byłego zakładu pracy o zaświadczenie o zatrudnieniu
    i wynagrodzeniu - RP7 za lata pracy 1965r - 1983. HTS (Huta Tadeusza
    Sędzimira) wykazała tylko za lata 1978-1983. Za lata 1965-1977,huta nie
    posiada kart uposażeń, zostały zniszczone ( albo nie chcą szukać,- trudna
    rzecz do sprawdzenia,tym bardziej że kolegów dokumentacja istnieje).

    Są w archiwum wszystkie moje angaże ze stawkami godzinowymi i dodatkami
    kopie dostarczyłem do ZUS.
    ,brak jest tylko ilości przepracowanych godzin w miesiącu.

    Czy na podstawie przepracowanych lat 1978-1983 oraz dokumentacji innych
    pracowników (kolegów ) z takich samych angazy i stanowisk pracy (ich
    dokumentacja istnieje) ,Czy mam prawo żądać od byłego zakładu
    uprawdopodobnienia moich zarobków za lata 1965-1977.

    Czy zakład pracy może wydać zaświadczenie o wynagrodzeniu pracowników na
    równorzędnych stanowiskach za tamten okres i czy ZUS powinien to uznać.

    Z góry dziękuje za pomoc i odpowiedz.

    Pozdrawiam J.M