  • Data: 2002-07-16 12:47:46
    Temat: zameldowanie
    Od: "Katarzyna Michoń" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam, mam problem, który po krótce tak się przedstawia:

    w mieszkaniu mojej siostry jest zameldowama, oprócz niej samej, nasza mama,
    druga siostra z mężem i 4 swoich dzieci, faktycznie tam nie mieszkają, mają
    jednak meldunek, czy jest jakiś sposób, żeby się ich brzydko mówiąc
    "pozbyć", sami nie wyrażają chęci na wymeldowanie.
    druga sprawa, że mają dom , ale umowa nabycia nie jest sporządzona w formie
    aktu notarialnego, czy tzn. że w świetle prawa nie jest ważna i czy można
    ten fakt wykorzystać jako ewentualny argument, do "przekonania" ich, żeby
    się wymeldowali?
    dziękuję za pomoc.