  • Data: 2003-11-05 12:34:54
    Temat: zalanie mieszkania
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    mam pytanie
    remontuje mieszkanie robie wylewki na podlodze i podczas robienia tych
    wylewek zalalem sasiadce z dolu kawalek sufitu (plama w rogu pokoju malo
    widoczna okolo 5 cm na 20 cm) oraz pare malych zaciekow na scianie (szczerze
    mowiac gdyby odrazu tapeta zostala przetarta scierka nie bylo by teraz
    sladu). Ogolny stan techniczny zalanego mieszkania jest na niskim
    standardzie (w przedpokoju tynk odpada, w innych pomieszczenia widac stare
    plamy po zalaniu przez poprzednich wlascicieli mojego mieszkania - itp).
    Kobieta rzada odemnie wymalowania jej calego sufitu w pokoju (tutaj ok
    jestem gotow sie na to zgodzic) oraz chce abym wytapetowac jej caly pokoj.
    Dodatkowo nie zgada sie zeby pomalowal jej sufit czlowiek ktory przeprowadza
    remont u mnie.
    I moje pytanie: w jakim zakresie moze sie domagac odemnie naprawienia
    powstalych szkod.

    z gory dziekuje i pozdrawiam