  • 81. Data: 2007-04-15 14:56:02
    Temat: Re: zakup windows xp OEM
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Sowiecki Agent napisał:
    > teoretycznie najpierw musi zostac spelniona tzw przeslanka ogolna (mocne
    > dowody wystarczajace do skazania)

    Znaczy mówisz o teorii ?

    Bo w praktyce to mogę się tylko gorzko zaśmiać.

    Zresztą powiedz mi jaki jest sens zamykać w aresztach - rzekomo
    "tymczasowych", w praktyce areszt może trwać kilka lat i przekraczać
    wielokrotnie najniższą karę przewidzianą w kodeksie za to przestępstwo!
    - z przestępstw gospodarczych, ludzi pomawianych o łapówki i inne
    przestępstwa, które nie godzą w życie i zdrowie innych ?

    Bo ja nie widzę żadnego.

    Areszt to MUSI być ostateczność dla niebezpiecznych bandytów lub tych co
    się ukrywają, nie stawiają na sprawy itd.
    Nikt inny nie powinien go dostawać.

    A u nas od czasów Kaczorów porobiło się, że areszt to podstawowy środek. :(

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 82. Data: 2007-04-15 15:05:34
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Padre napisał(a):
    > Użytkownik "Sowiecki Agent" <p...@t...gazeta
    .pl>
    > napisał ...

    > § ?

    art 259 ust 2 w zwiazku z art 253 ust 1 Kpk

    P.

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 83. Data: 2007-04-15 15:07:57
    Od: Mati <n...@n...pl>

    Arek napisał(a):
    > A u nas od czasów Kaczorów porobiło się, że areszt to podstawowy
    > środek. :(

    Powiadasz, że od czasu Kaczorów? O święta naiwności. :))))

    Tak było prawie zawsze, głównie PRL i IIIRP (która to się wcale nie
    skończyła), ale też przedwojnie i zabory... ale to już zupełnie inna
    historia.

    M.

  • 84. Data: 2007-04-15 15:08:43
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Sowiecki Agent napisał:
    > art 259 ust 2 w zwiazku z art 253 ust 1 Kpk

    Tyle, że nikt tego nie przestrzega.
    Tak jak tego, że areszt to OSTATECZNOŚĆ.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 85. Data: 2007-04-15 15:26:46
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Mati napisał:
> [...]
    > Tak było prawie zawsze, głównie PRL i IIIRP (która to się wcale nie
    > skończyła), ale też przedwojnie i zabory... ale to już zupełnie inna

    Nie zaprzeczę bo nie wiem jak było za II RP , a zabory i PRL to wiadomo,
    że z człowiekiem nikt się nie liczył.

    Natomiast przeludnienie aresztów to wynik działań Kaczorów i ich
    siepaczy :(
    Także zmiany treści wielu paragrafów - w wielu miejscach absurdalne - i
    podniesienie kar w nich zawartych do pułapu 8 lat.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.hipnoza.info

  • 86. Data: 2007-04-15 15:32:18
    Od: "Padre" <s...@e...wroc.pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent" <p...@t...gazeta
    .pl>
    napisał ...

    > art 259 ust 2

    To nie o tym, że grozi kara mniejsza niż 8 lat, lecz o prawdopodobnym warunkowym
    jej zawieszeniu (lub karze łagodniejszej, niż wyrok w zawieszeniu).
    BTW, w tym przypadku warunkiem jest brak stojących na przeszkodzie "szczególnych
    względów", więc sąd nie łamiąc tego przepisu może jednak zastosować areszt pomimo
    przesłanek do "zawiasów".

    >w zwiazku z art 253 ust 1 Kpk

    Oczywiście, z tym, że o tym czy przyczyny ustały decyduje sąd. Jeżeli nie zdecyduje,
    że ustały, to art. 253/1 nie ma zastosowania.

    Sławomir Pacha

  • 87. Data: 2007-04-15 15:42:14
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Arek napisał(a):

    > Tyle, że nikt tego nie przestrzega.
    > Tak jak tego, że areszt to OSTATECZNOŚĆ.

    tak zgadza sie..ale ciemny lud kupi wszak jak twierdza oszolomy z
    jedynej slusznej partii to 'mafia' prawnicza i profesorkowie tworzyli te
    prawo dla elit..

  • 88. Data: 2007-04-15 15:50:12
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Padre napisał(a):
> [...]
    > jej zawieszeniu (lub karze łagodniejszej, niż wyrok w zawieszeniu).

    Twierdzisz ze przypadkow gdzie wedle kodeksu mozna dac nawet 8 lat ten
    przepis nie obejmuje?

    P.

  • 89. Data: 2007-04-15 15:54:27
    Od: Rafał Prasał <r...@g...com>

    Sowiecki Agent pisze:

    > no wybacz ale jaki zwiazek maja posty zwiazane z prawem autorskim czy te
    > z grozbami (za wyzwiska) z oskarzeniem o pranie brudnych pieniedzy bo z
    > tego co kojarze z artykulow prasowych wlasnie to mu zarzucono ?

    np mataczenie w sprawie... mówi Tobie to Coś?

  • 90. Data: 2007-04-15 16:05:13
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Rafał Prasał napisał:
    > np mataczenie w sprawie... mówi Tobie to Coś?

    Słowo wytrych, przestępstwo, za które się siedzi nawet go nie
    popełniając. :(

    pozdrawiam
    Arek

    --