  • 51. Data: 2007-04-14 10:34:56
    Temat: Re: zakup windows xp OEM
    Od: Mati <n...@n...pl>

    Wrak Tristana napisał(a):
    > Dziękuję... Rzadko kiedy się spotyka tak ugodowe strzygi.

    Pokazuj swój poziom, pisz bzdury i troluj dalej. No dalej, nie wstydź
    się, dopisz jakiegoś przygłupiego posta jak wcześniej.

    Od teraz jesteś w KF na wszystkich moich kompach, skrzynkach i
    serwerach, z których korzystam do usenetu. Dopisz jeszcze jakiś bełkot
    bez obawy, że odpiszę. Nawet nie jesteś tego wart.

    bez pozdrowień

  • 52. Data: 2007-04-14 10:47:52
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 14 kwietnia 2007 12:34
    (autor Mati
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <evqaok$obl$1@news.task.gda.pl>):

    > Pokazuj swój poziom, pisz bzdury i troluj dalej. No dalej, nie wstydź
    > się, dopisz jakiegoś przygłupiego posta jak wcześniej.

    No i tyle z obiecanek... :(

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

  • 53. Data: 2007-04-14 12:27:27
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Mati napisał(a):

> [...]
    > serwerach, z których korzystam do usenetu. Dopisz jeszcze jakiś bełkot
    > bez obawy, że odpiszę. Nawet nie jesteś tego wart.

    kiedy on ma racje. (mam na mysli szydzenie z areszu)

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 54. Data: 2007-04-14 12:35:44
    Od: Mati <n...@n...pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):
    > kiedy on ma racje. (mam na mysli szydzenie z areszu)

    No cóż, chciałoby się rzec, że to tylko świadczy o poziomie (zarówno
    moralnym jak i prawnym) tych, którzy szydzą z bezzasadnego aresztu.

    Wytłumaczysz mi więc argumenty za tym przemawiające?

    M.

  • 55. Data: 2007-04-14 14:31:23
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Mati napisał:

    > No cóż, chciałoby się rzec, że to tylko świadczy o poziomie (zarówno
    > moralnym jak i prawnym) tych, którzy szydzą z bezzasadnego aresztu.
    >
    > Wytłumaczysz mi więc argumenty za tym przemawiające?

    Z tego co ja rozumiem to Sowiecki Agent też się dziwi głupocie ludzi
    cieszących się z aresztowania niewinnych ludzi.

    Zakręciliście się chyba przy cytowaniu.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 56. Data: 2007-04-14 20:06:15
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Marcin Kania napisał(a):

    > A jakim jest wtedy? Legalnym?

    Tak

    > Licencja to nie umowa z tworca oprogramowania?

    Jest to umowa cywilno prawna, i zlamanie jej nie niesie za soba
    odpowiedzialnosci karnej.

    > Czytaj caly watek.

    Przeczytalem, a Ty moglbys poczytac archiwum grupy to nie pisalbys
    takich bredni.

    > Mozesz zainstalowac go na dowolnym komputerze. Jednym
    > i tym samym. Skoro likwiduje srodek trwaly nr 001 (zestaw komputerowy)
    > to moge windowsa OEM zainstalowac na swiezo zakupionym komputerze
    > (srodek trwaly 002) i to tez bedzie legalne?

    Tak, bedzie to nadal legalny system Windows. Malo tego, sam MS Ci go
    zarejestruje na nowym komputerze.

    > Nie mowie czy sie da. Tylko ile to bedzie mialo wspolnego z legalnoscia
    > softu.

    Co znaczy ile to bedzie mialo wspolnego z legalnoscia? Albo program jest
    legalny albo nie, koniec i kropka.

    Jacek

  • 57. Data: 2007-04-15 10:03:34
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Mati napisał(a):

    > No cóż, chciałoby się rzec, że to tylko świadczy o poziomie (zarówno
    > moralnym jak i prawnym) tych, którzy szydzą z bezzasadnego aresztu.
    >
    > Wytłumaczysz mi więc argumenty za tym przemawiające?

    wystarczy oskarzenie jakiegos łacha by zasadzono areszt a jest to razaco
    sprzeczne z domniemaniem niewinnosci. A po to by w ogole mozna bylo
    zasadzic tymczasowe aresztowanie musi byc tak silny material dowodowy
    gdzie wielce prawdopodobnym bedzie iz wystarczy on do skazania
    podejrzanego.

  • 58. Data: 2007-04-15 10:04:49
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

> [...]
    > zasadzic tymczasowe aresztowanie musi byc tak silny material dowodowy
    > gdzie wielce prawdopodobnym bedzie iz wystarczy on do skazania

    ło matko, sorry, przeczytalem 'na swoj sposob'. Zmylil mnie fakt ze post
    byl odpowiedzia na moje slowa.

  • 59. Data: 2007-04-15 10:08:24
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Arek napisał(a):

    > Z tego co ja rozumiem to Sowiecki Agent też się dziwi głupocie ludzi
    > cieszących się z aresztowania niewinnych ludzi.
    >
    > Zakręciliście się chyba przy cytowaniu.

    dokladnie.

    P.

    ps.

    Zaczynam cykl zatytulowany 'jestem niewinny' na stronce o moim
    uloubionym ministrze(z.z.), bedzie tam dosc spora liczba przypadkow
    zastosowania aresztu czy skazania praktycznie bez dowodow, dlatego kilka
    razy pisałem zebys na priv sie zglosil, chcialem zebys co nie co o tym
    wspomnial. Wiec jakbys mial chwilke czasu i ochote to zapraszam.
    sowiecki.agent MALLPECZKA niesfornazyta.pl

  • 60. Data: 2007-04-15 10:22:46
    Od: Mati <n...@n...pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):
> [...]
    > zasadzic tymczasowe aresztowanie musi byc tak silny material dowodowy
    > gdzie wielce prawdopodobnym bedzie iz wystarczy on do skazania

    Hehe, dobre. Przemek, czytaj pod co się podpinasz i co cytujesz, bo
    potem wychodzą takie kwiatki. :)

    proponuję eot
    M.