    From: "sarbin" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zakup samochodu, i jego ukryta usterka ?
    Date: Sat, 31 Dec 2005 10:46:06 +0100

    sytuacja wyglada tak,
    kupilem samochod sprowadzony z francji od handlarza, znajomy doradzil zeby
    bylo bezpieczniej to on ma go zarejestrowac i mi go sprzedac, tak sie
    umowilismy.
    Handlarz zarejestrowal auto na swojego pracownika, od ktorego ja to auto
    odkupilem (umowa kupna-sprzedazy)
    Auto kupilem w dniu zarejestrowania, kwota na umowie smiesznie niska 1/5
    wartosci auta, (tak chcieli to wpisalismy)
    No i teraz najlepsze, autem w pierwsz dzien przejechalem 150 km, zapalila
    sie kntrolka cisnienia oleju, wyswietlil napis stop, silnik zaczal, dziwnie
    pukac, auto zostalo odholowane w srodku nocy do warsztatu,
    Mechanik mowi bez rozbierania ze to raczej cos powaznego z silnikiem,
    Handlarz wczesniej zachwalal auto nic nie mowil ze w silniku bylo cos
    grzebane, nic tez nie bylo widac zeby bylo robione, (auto ma przejechane 90
    tys km, jesli to wazne to jest to silnik 2.5 V6 TDI)

    Co mozna zrobic z tym gosciem? Bo nie usmiecha mi sie z wlasnej kieszeni
    naprawiac tego auta,

    No i teraz jeszcze lepsze, ja odbieralem papiery od auta osobiscie, jechalem
    do tego handlarza,a auto juz wczesniej u mnie stalo, (przywiezli mi na
    lawecie)
    Umowa kupna sprzedazy na osobe prywatna, a ja jadac po papiery i tablice
    rejestracyjne zapomnialem kwitow na wczesniejsza wplacona sume, ktora nie
    byla zanizona, tylko te kwity byly wystawiane przez firme handlarza na pelna
    sume.

    Jesli ktos moze mi do radzic co robic? jak postepowac?

    z gory dziekuje za pomoc

    Szczesliwego Nowego Roku..