    From: "Atamanka" <a...@W...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zakup na allegro
    Date: 29 Sep 2003 21:51:05 +0200

    Nie ja pierwsza i nie ostatania zapewne, ale...
    Kto ma wiec czas, zapraszam do lektury listu.

    Jakies dwa miesiace temu kupilam na allegro od czlowieka o nicku
    pzimny( http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=8343 )
    karte 256MB sandisc. Przez miesiac dzialala w porzadku. Pozniej
    zaczely sie problemy.
    Skontaktowalam sie w tym Panem. Na poczatku zwrocil mi uwage, ze
    sprzedaje karty bez gwarancji. Ja naiwna myslalam, ze nowe= z
    gwarancja :>
    Nic to, widocznie jednak moje nalegania, co do zalatwienia tej sprawy
    daly skutek. Pan Piotr odebral osobiscie karte ode mnie jakis miesiac
    temu. Zaproponowal dwa wyjscia: 1. doplacam 100zl a On kupuje w
    normalnym sklepie karte.
    2. On kupi karte i zareklamuje ja w sklepie, wtedy odda mi kase. Od
    samego poczatku nei zgadzalam sie na doplaty. Od tamtej pory co jakis
    czas pytalam sie na GG coz moja karta. W tamtym tygodniu juz wzial
    ode mnie ponownie adres, aby mi wyslac sprawna karte lub pieniadze.
    Nic z tego, dzis zazyczyl sobie 100zl doplaty, bo sprawa przybrala
    inny przebieg. W sklepie uznali reklamacje i dali nowa karte.
    Wkurzylam sie, bo na poczatku powiedzialam, zadnych doplat.
    Teraz ten Pan wytacza inny argument:
    - ze nie jest pewien, czy to jest karta zakupiona od Niego (to po co
    zaczynal cala sprawe zalatwiania reklamacji, skoro nie jest pewien,
    czy to Jego karta?).
    Wydaje mi sie, ze kazda transakcja na allegro jest umowa handlowa,
    wiec obowiazuja zasady rekojmi.
    Dzis sprawa stanela na tym, ze ja do konca tygodnia dalam temu Panu
    czas na dostarczenie mojej karty( tej uszkodzonej, bo wiem na czym
    polega jej usterka) a On zakomunikowal, ze wysle mi jakas inna,
    zepsuta o tej samej pojemnosci.
    Co z tym fantem poczac?

    --
    Aga