    From: "Darek" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zakup działki - pełnomocnictwo
    Date: Mon, 7 Apr 2008 19:39:44 +0100

    Witam

    Mam taki oto problem. Aktualnie znajduje sie dość daleko
    od miejsca zamieszkana i chciałem kupić w rodzinnej miejscowości
    działkę budowlaną. Czy mogę to zrealizować za pomocą pełnomocnika?
    Konkretnie była by to moja matka. Jednak chciałbym alby nie kupowała
    działki na swoje nazwisko ale na moje. Jak załatwić taką sprawę.
    Jestem na tyle daleko od domu, że nawet nie wchodzi w grę wizyta u
    notariusza
    i ustalenie pełnomocnictwa. Czy istnieje jakiś sposób na załatwienie tej
    sprawy na
    odległość? Czy ktoś przechodził podobna procedurę?

    Pozdrawiam
    Darek