eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozakonczenie okresu wypowiedzenia w pracy, formalnosci - pytanie. › zakonczenie okresu wypowiedzenia w pracy, formalnosci - pytanie.
  • Data: 2008-03-20 18:23:24
    Temat: zakonczenie okresu wypowiedzenia w pracy, formalnosci - pytanie.
    Od: ala <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    do konca marca biegnie wypowiedzenie, ktore zlozylam w lutym w firmie.
    Jestem jednoczesnie na urlopie wypoczynkowym odbierajac urlop zalegly
    oraz proporcjonalny tegoroczny i jednoczesnie pracuje na umowe
    zlecenie w nowej firmie.
    Podejrzewam, ze stara firma nie wyda mi swiadectwa pracy dopoki nie
    zdam tzw. obiegowki, nie oddam pieczatek, kluczyka do szafki itp. Czy
    jakies przepisy reguluja czy mam obowiazek dokonac tego w marcu, gdy
    umowa jeszcze trwa? Czy moge w kwietniu, a teraz mam prawo nie zjawiac
    sie w pracy w trakcie urlopu? A moze oni maja obowiazek wystawic
    swiadectwo pracy, niezaleznie od zdania tych nieszczesnych pieczatek?
    I wcale nie musze sie tam zjawiac, a swiadectwo maja mi wyslac poczta?

    Ala.