  • 21. Data: 2010-08-27 18:15:15
    Temat: Re: zagadnienie z prawa pracy- wypowiedzenie umowy a likwidacja zakładu
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Krzysztof wrote:

    > Niestety to, co on proponuje, to "co najwyżej" rżnięcie pracodawcy,
    > który za pierwsze 33 dni zwolnienia płaci wynagrodzenie ze swojej
    > kasy :/ Swoją drogą to wyjątkowo złodziejski przepis. Skoro składki na
    > chorobówkę idą od początku zatrudnienia bezpośrednio do ZUS, to ZUS
    > powinien płacić od samego początku zwolnienia, a nie dopiero po 33
    > dniach.

    Zaproponuj i wprowadź w życie przepis, że za pierwszy miesiąc próbny
    pracy pracownika skadki odprowadza ZUS.
    Zostaniesz "królem" pracodawców .
    A jaki ruch będzie na rynku pracy. :-)
    Eeeh...

  • 22. Data: 2010-08-27 18:32:11
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "cef" <c...@i...pl> napisał

    > Zaproponuj i wprowadź w życie przepis, że za pierwszy miesiąc próbny
> [...]

    A możesz podkręcić ostrość? Bo nie do końca łapię, co poeta miał na myśli.

    K.

  • 23. Data: 2010-08-27 18:53:55
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Krzysztof wrote:

    > A możesz podkręcić ostrość? Bo nie do końca łapię, co poeta miał na
    > myśli.

    Było na maksa. Trudno.

  • 24. Data: 2010-08-27 18:57:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4c7809c4$0$20995$65785112@news.neostrada.pl cef
    <c...@i...pl> pisze:

    > Było na maksa. Trudno.
    A już miałem napisać, że będziesz miał robotę, bo tuman nie zrozumie... ;)

    --
    Jotte

  • 25. Data: 2010-08-27 19:36:26
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "cef" <c...@i...pl> napisał

    > Było na maksa. Trudno.

    To może prościej, bo widzę, że teraz Ty nie bardzo łapiesz.
    Nie chodziło mi o przetłumaczenie z polskiego na polski, bo z tym na razie
    nie mam problemów, tylko o wyjaśnienie sensu i zasadności Twojej
    wypowiedzi. Mówiąc prosto - po jakiego grzyba mi to napisałeś i co miałbym
    zrobić z tą jakże błyskotliwą myślą?
    No chyba, że to tylko luźny wniosek, ale wtedy sugerowałbym wywnętrzanie
    się na jakimś blogu.

    K.

  • 26. Data: 2010-08-27 20:19:14
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Krzysztof wrote:

    > To może prościej, bo widzę, że teraz Ty nie bardzo łapiesz.

    Napisz czego nie zrozumiałeś. Będzie prościej i szybciej.

  • 27. Data: 2010-08-27 22:13:37
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "cef" <c...@i...pl> napisał

    > Napisz czego nie zrozumiałeś. Będzie prościej i szybciej.

    Przede wszystkim nie rozumiem wydźwięku Twojej wypowiedzi.
    To ma być ironia? Kpina? Luźny żarcik? "Takie tam" bez znaczenia? Czy może
    jeszcze coś innego?
    I co miało oznaczać owo "Eeeh" ;-)

    A poważnie - owszem, chętnie widziałbym zmianę w tych przepisach, ale skąd
    kuriozalny pomysł, bym to ja miał je zmieniać?

    K.

  • 28. Data: 2010-08-27 22:26:46
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Krzysztof wrote:

    > Przede wszystkim nie rozumiem wydźwięku Twojej wypowiedzi.

    Sądząc po propozycjach odczytałeś znakomicie.
    Dodaj jeszcze politowanie.

  • 29. Data: 2010-08-27 22:39:02
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "cef" <c...@i...pl> napisał

    > Dodaj jeszcze politowanie.

    Zatem wytłumacz mi łaskawie powód owegoż politowania, najlepiej
    argumentując to w sensowny sposób.
    No chyba, że zamiast argumentować, potrafisz uprawiać jedynie takie właśnie
    dziwaczne przepychanki słowne.

    K.

  • 30. Data: 2010-08-27 22:43:44
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    > Zaproponuj i wprowadź w życie przepis, że za pierwszy miesiąc próbny
    > pracy pracownika skadki odprowadza ZUS.

    I jeszcze jedno - skąd Ci się tu wziął "pierwszy miesiąc próbny pracy",
    jeśli ja piszę co najwyżej o "pierwszym miesiącu zwolnienia" :]

    K.