  • 1. Data: 2007-01-03 11:18:21
    Temat: zabójstwo 8 letniej dziewczynki :(
    Od: "Pogromca_Sowietów_her_Rufus3" <f...@t...pl>

    Ponoc ją gwałcił przez 4h nim ją udusił ,ciekawe jak się czuła
    przed smiercią z fiutem w ryju

  • 2. Data: 2007-01-03 11:21:34
    Temat: Re: zabójstwo 8 letniej dziewczynki :(
    Od: "Firma Handlowa" <n...@n...pl>

    Pogromca_Sowietów_her_Rufus3 wrote:
    > Ponoc ją gwałcił przez 4h nim ją udusił ,ciekawe jak się czuła
    > przed smiercią z fiutem w ryju

    to juz nie 7 letnia? Ale mame miala fajna, 2 promile... jestem za przymusowa
    sterylizacja rodzin patologicznych, bo dzieci nie sa winne i nie moga zyc w
    takich. Szkoda ze przepis nie jest realny.

  • 3. Data: 2007-01-03 11:27:47
    Od: "Pogromca_Sowietów_her_Rufus3" <f...@t...pl>

    Jej matka to wogóle kosmos :/ , tak BTW po p2p krążą filmy z
    udziałem tego zwrodnialca ,mam na mysli gwałt i uduszenie kablem od
    żelazka.Koles to wszysko nagrał i zasedował na emule.

  • 4. Data: 2007-01-03 11:29:43
    Od: "Firma Handlowa" <n...@n...pl>

    Pogromca_Sowietów_her_Rufus3 wrote:
    > Jej matka to wogóle kosmos :/ , tak BTW po p2p krążą filmy z
    > udziałem tego zwrodnialca ,mam na mysli gwałt i uduszenie kablem od
    > żelazka.Koles to wszysko nagrał i zasedował na emule.

    Podaj link do wiadomosci (nie do nagrania) bo juz nie wiem o co chodzi,
    myslalem ze o ta Grazynke. To nie chat i nie kazdy wie o czym piszesz.

  • 5. Data: 2007-01-03 11:29:52
    Od: "adam laszuk" <s...@w...pl>

    pod jaka nazwa?

  • 6. Data: 2007-01-03 11:40:32
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Firma Handlowa napisał(a):

    > to juz nie 7 letnia? Ale mame miala fajna, 2 promile... jestem za
    > przymusowa sterylizacja rodzin patologicznych, bo dzieci nie sa winne i
    > nie moga zyc w takich. Szkoda ze przepis nie jest realny.

    no i co z tego ze sobie mama wypila, na niekorzysc wplywa ze w dzien,
    ale sam fakt ze sobie czasem wychleje wcale nie swiadczy o tym ze zle
    traktuje swoje dziecko. Jest to zwykle prymitywne uproszczenie.

    Moim zdaniem dziecko (o ile ni ejest demoralizowane, CZYLI zachecane
    <itp> do rzeczy ktorych nie powinno w tym wieku wykonywac) i chce byc z
    rodzicem <i na odwrot> to powinien byc bezwgledny zakaz umieszczania
    takiej osoby w placowce <odbierania rodzicom>, rodzinie trzeba wtedy
    pomoc a nie dobijac.

    (niedawno odebrano rodzicom dzieciaka - swieta spedzil w domu dziecka -
    poniewaz nie mieli pieniedzy na utrzymanie, to jest dopiero chore)

  • 7. Data: 2007-01-03 11:40:35
    Od: krys <k...@p...onet.plys>

    Pogromca_Sowietów_her_Rufus3 napisał(a):

    > Jej matka to wogóle kosmos :/

    Grupy Ci się pomerdały. Jesteś na pl.soc.prawo, a nie na pl.soc.plotki.
    Justyna

  • 8. Data: 2007-01-03 11:43:46
    Od: "Pogromca_Sowietów_her_Rufus3" <f...@t...pl>

    Stary chyba cie powaliło ;) propagowanie pedofili jest karalne a ty
    chcesz zeby ci sume kotrolna podał LoL :P

    Wystarczy wpisac jej nazwisko i zobaczysz co ci wyskoczy

    news http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?kat=1342&wid=
    8666781

  • 10. Data: 2007-01-03 13:46:06
    Od: "Adi" <a...@o...pl>

    a jak ty byś się czuł z czyimś fiutem w buzi idioto?

    Adi