  • 1. Data: 2002-11-04 15:27:59
    Temat: zabezpieczenie roszczeń
    Od: "Thommo" <t...@s...home.pl>

    witam grupowiczów,

    mam następujące pytanie: jeśli złożyłam pozew do sądu pracy ( firma zalega
    mi z dużymi pieniędzmi) i teraz dowiedziałam się że po pierwsze na rozprawę
    będę czekac długo (natłok spraw w sądzie), a z drugiej strony wiem, że
    spółka wyzbywa się majątku żeby uciec od odpowiedzialności przed
    wierzycielami - to czy mogę dodatkowo teraz, przed wyznaczeniem jeszcze
    pierwszej rozprawy złożyć jakiś wniosek o zabezpieczenie mojego roszczenia
    na jakimś składniku majątkowym który spółka posiada?

    czekam na porady

    Thommo

  • 2. Data: 2002-11-04 17:11:07
    Temat: Odp: zabezpieczenie roszczeń
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Thommo <t...@s...home.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aq63v4$erb$...@f...acn.pl...
> [...]
    > pierwszej rozprawy złożyć jakiś wniosek o zabezpieczenie mojego roszczenia
    > na jakimś składniku majątkowym który spółka posiada?

    informowałam na temat wniosku o zabezpieczeniu roszczeń

    Sandra

  • 3. Data: 2002-11-04 18:58:03
    Temat: Re: zabezpieczenie roszczeń
    Od: "Thommo" <t...@s...home.pl>

    przykro mi ale twoich informacji nie mogę znaleźć na grupie, dwa razy
    przeleciałam całość. Czy możesz więc mi udzielić odpowiedzi na zadane przeze
    mnie pytanie, ewentualnie podać datę zamieszczenia na grupie informacji o
    których wspomniałaś?

    Thomma

  • 4. Data: 2002-11-04 20:11:25
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Thommo" <t...@s...home.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    przeze
    > mnie pytanie, ewentualnie podać datę zamieszczenia na grupie informacji o

    KC art. 730-757 o ile dobrze pamiętam. Uprzedzając kolejne pytanie -
    www.sejm.gov.pl

    Depi.

    PS. Na przyszłość - przydaje się groups.google.com = wyszukuje osoby, hasła
    itp na zadanej liście oszczędzejąc czas i nerwy.