  • 1. Data: 2002-11-04 15:31:41
    Temat: czesc prawo jazdy a ustawa z 1czerwca 2002
    Od: "spider" <s...@p...onet.pl>

    czesc posluchajcie czy to prawda ze 1czerwca weszla ustawa ze trzeba bedzie
    wyjezdzic 40h a nie 20h tak slyszalem ale niemoge tego nigdzie znalesc.
    zlalazlem ze tego dnai wyszla tylko ustawa ze od 1czerwca zminil sie wiek
    przystepujacych do egzaminu z 17na 18lat
    czy moze ktos zdemetowac te pogloski ze trzeba wyjezdzic 40h?
    pozdro

  • 2. Data: 2002-11-05 12:03:16
    Temat: Re: czesc prawo jazdy a ustawa z 1czerwca 2002
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "spider" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wiek
    > przystepujacych do egzaminu z 17na 18lat
    > czy moze ktos zdemetowac te pogloski ze trzeba wyjezdzic 40h?
    czesc nieznalazlem nigdzue takieh przepisow zeby trzebabylo wyjezdzic 40
    h moja rzona hodzi na kurs i powiedzieli ze 20h wystarczy nei wiem czy
    ci to pasuje ale hyba wystarczy 20 tak powiedzial instruktur ktury robi
    korsy zona ma wiecej nirz 18lat wiec nien wiem jak te pogloski czesc
    pozdro balab

  • 3. Data: 2002-11-05 17:15:56
    Od: Kazik <s...@p...onet.pl>

    BaLab wrote:

> [...]
    > ci to pasuje ale hyba wystarczy 20 tak powiedzial instruktur ktury robi
    > korsy zona ma wiecej nirz 18lat wiec nien wiem jak te pogloski czesc

    oprócz tego wymagana jest znajomosć czytania i pisania

    kazik

  • 4. Data: 2002-11-06 08:51:34
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Kazik" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > oprócz tego wymagana jest znajomosć czytania i pisania

    Cześć!
    Starałem się tylko dorównać autorowi pytania :-))).

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 5. Data: 2002-11-06 13:28:20
    Od: Kazik <s...@p...onet.pl>