  • 131. Data: 2017-09-11 15:22:51
    Temat: Re: wytoczenie auta
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2017-09-05 o 15:45, Nikt pisze:
    > Co mi grozi za wytoczenie siłą auta z mojego miejsca parkingowego i
    > następnie zadzwonienie na SM, że auto blokuje przejazd, żeby go odholowali?

    Jak masz działalność gospodarczą to wprowadź wysokie opłaty za
    parkowanie na swoim terenie ;)

    Pozdrawiam

  • 132. Data: 2017-09-11 18:17:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.09.2017 o 11:24, RadoslawF pisze:

    > W tym przypadku powoływał się na producentów. A że nie wymienił
    > dokładnie jakich to się go pytaj.

    Pytam ciebie, bo to ty się powołujesz na eksperta "właściciela komisu",
    który zreszta w tym samym artykule plecie bzdury.

    Jak chcesz to znajdę ci artykuł, że Elwis żyje. Albo relację, że tory
    były złe albo podwozie niedobre, albo że prąd o napięciu w chuj wysokim,
    albo że radzieccy uczeni, albo że amerykańce zamiast polecieć na Księżyc
    (co nawiasem mówiąc wydeje się prostszą opcją) nakręcili to w studio i
    utrzymali w tajemnicy, albo jak pewien Czech wyruchał barana.

    Shrek

  • 133. Data: 2017-09-11 23:41:49
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    > Wiesz, uśmiech bym im z twarzy zmiotło prosząc o pokazanie, gdzie PoRD
    > mówi, ze na swoim terenie wolno zastawiać.

    Ale przecież PoRD (jak i inne ustawy) mówi raczej o tym, czego _nie_ wolno.

    Np. gdzie w PoRD jest napisane, że wolno mieć w aucie tapicerkę w
    kolorze czarnym? Nie jest napisane. To co, walimy mandaty wszystkim,
    którzy mają czarną tapicerkę? :-o

    Piotr

  • 134. Data: 2017-09-12 01:05:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11-09-17 o 23:41, PiotRek pisze:

> [...]
    > Np. gdzie w PoRD jest napisane, że wolno mieć w aucie tapicerkę w
    > kolorze czarnym? Nie jest napisane. To co, walimy mandaty wszystkim,

    Nie do końca rozumiem,o co Ci chodzi.. Bo zakaz zastawiania kogoś
    parkującego jest. Przyzwolenia na zastawianie faktycznie nie ma. Tylko
    czego to ma niby dowodzić? Chciał bym pojąć, zanim wdam się w polemikę.

  • 135. Data: 2017-09-12 02:22:47
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-11 o 18:17, Shrek pisze:

    > Pytam ciebie, bo to ty się powołujesz na eksperta "właściciela komisu",
    > który zreszta  w tym samym artykule plecie bzdury.

    Już pisałem, artykuł przytoczyłem dla tego zdania:
    "Większość producentów samochodów zabrania uruchamiania silnika inną
    metodą" bo ty w swojej instrukcji takiej informacji nie znalazłeś
    i usiłujesz z tego zrobić dowód na brak takiego zalecenia.

> [...]
    > (co nawiasem mówiąc wydeje się prostszą opcją) nakręcili to w studio i
    > utrzymali w tajemnicy, albo jak pewien Czech wyruchał barana.

    Znajdź taki który udowadnia że odpalanie na pych/zaciąg na pewno
    nie jest szkodliwe dla auta z 16 zaworowym silnikiem.

    Pozdrawiam

  • 136. Data: 2017-09-12 05:50:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.09.2017 o 02:22, RadoslawF pisze:

> [...]
    > metodą" bo ty w swojej instrukcji takiej informacji nie znalazłeś
    > i usiłujesz z tego zrobić dowód na brak takiego zalecenia.

    http://www.eskarock.pl/eska_rock_news/elvis_presley_
    zyje_sa_na_to_dowody_zobacz_nagrania/132137

    Shrek

  • 137. Data: 2017-09-12 11:19:10
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-12 o 05:50, Shrek pisze:

    > http://www.eskarock.pl/eska_rock_news/elvis_presley_
    zyje_sa_na_to_dowody_zobacz_nagrania/132137

    Czyli wymiękasz i nie potrafisz tego znaleźć za to chcesz
    się wyłgać bzdurami spoza tematu.

    Pozdrawiam

  • 138. Data: 2017-09-12 17:27:09
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Były takie sytuacje, że w W-wie przed hotelem Mariott naklejali ochroniarze hotelu i
    naklejali nie leszczom, bo leszcze na drinka do Mariotta nie wpadają, i jakoś to
    naklejanie dość bezkarnie szło.
    Jeden auciarz sie rzucał, to do gazety trafiło.

    -----
    > motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/polski-kierowca/ne
    ws-chcesz-ukarac-drogowego-chama-zaplacisz-1000-zl,n
    Id,2313984

  • 139. Data: 2017-09-16 23:21:36
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

    > Zwłaszcza tak nagła jak przepychasz samochód na parkingu. To jest power,
    > nie to co redukcja z 5 na 3;)
    >
    > EOT, bo nudne się robi i nie na temat.

    Owszem.
    Zwłaszcza jak jedna ze stron nie ma argumentów i tylko usiłuje podważyć
    te które padły.
    ---
    A która ? Bo cały wątek przeczytałem i jakoś nie mogę znaleźć argumentów
    potwierdzających lansowaną przez Ciebie tezę

  • 140. Data: 2017-09-17 03:03:38
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-16 o 23:21, re pisze:

> [...]
    > A która ? Bo cały wątek przeczytałem i jakoś nie mogę znaleźć argumentów
    > potwierdzających lansowaną przez Ciebie tezę

    Sensu w poprawnym cytowaniu też nie znalazłeś i tego nie robisz.
    To pogadaj z kimś komu rozmowa z takim osobnikiem odpowiada.