  • 1. Data: 2006-03-09 13:31:49
    Temat: wystawianie dyplomów- proszę o pomoc
    Od: AnKa <a...@N...pl>

    Witam,

    Mam taki problem:

    mam działalność gospodarczą - nauka języków obcych.

    M.inn. udzielam korepetycji.

    jeden z moich uczniów poprosił mnie o wystawienie rachunku oraz dyplomu
    pod koniec nauki.

    I tu się rodzi moje pytanie: Czy ja mogę (nie będąc szkołą językową)
    taki dyplom / certyfikat z moją pieczątką wystawić? Po prostu taki eksta
    dokument potwierdzający znajomość języka na jakimś tam poziomie.

    Za wszelkie sugestie będę ogromnie wdzięczna bo sama się jeszcze w tym
    wszystkim nie łapie :)

    Pozdrawiam.
    AnKa

  • 2. Data: 2006-03-09 13:56:19
    Temat: Re: wystawianie dyplomów- proszę o pomoc
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    AnKa wrote:
> [...]
    > dokument potwierdzający znajomość języka na jakimś tam poziomie.
    >
    > Za wszelkie sugestie będę ogromnie wdzięczna bo sama się jeszcze w tym

    Dyplom, taki kupiony za 50 gr to zawsze możesz mu wystawić.

  • 3. Data: 2006-03-09 18:56:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    AnKa [###a...@N...pl.###] napisał:

    Możesz mu poświadczyć w dowolnie zatytułowanym dokumencie ukończenie
    nauki u Ciebie. Jak to zatytułujesz, to nie ma większego znaczenia.
    Może być dyplom, certyfikat albo cokolwiek innego.