  • 1. Data: 2006-03-09 13:12:41
    Temat: Upierdliwa dłużniczka - prawie finał
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    Witam.

    Zbliża się finał sprawy "upierdliwa dłużniczka", miałem podać co się dzieje.

    Statystyka:
    pozew - listopad 2004
    Nakaz - po 2 tygodniach, potem sprzeciw
    Rozprawa i wyrok - maj 2005
    Apelacja - maj 2005
    Następny wyrok - koniec stycznia 2006
    Nadanie klauzuli - ok. miesiąca (marzec 2006)

    Teraz już tylko komornik, mam nadzieję, że nie będzie to trwało dłużej niż cała
    reszta razem wzięta.

    Jedno krótkie pytanie: czy we wniosku do komornika można dodać koszty
    zaświadczenia z Gminy o prowadzeniu przez dłużniczkę DG? W wyroku nie jest
    uwzględniona ta kwota, ale wyrok był wcześniej. Zaświadczenie było potrzebne do
    apelacji, bo dłużniczka twierdziła, że nie korzysta z mieszkania no i nie musi
    za nie płacić. To niewielka kwota, ale czemu inni lokatorzy mają płacić? W
    sumie to były (będą?) koszty odzyskania długu, ale nieznane w momencie
    składania pozwu. Można doliczyć, czy dać sobie spokój?

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 2. Data: 2006-03-10 18:49:18
    Temat: Re: Upierdliwa dłużniczka - prawie finał
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Czapla napisał(a):
> [...]
    > sumie to były (będą?) koszty odzyskania długu, ale nieznane w momencie
    > składania pozwu. Można doliczyć, czy dać sobie spokój?

    nie bardzo, to nie są koszty egzekucji

    KG

  • 3. Data: 2006-03-10 19:52:46
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>