  • 11. Data: 2011-02-27 22:59:58
    Temat: Re: wyrok sadu - pytanie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.02.2011 21:16, Dysiek pisze:

    > Teoretycznie raz, z tym, ze u nas robil bledy i kilka razy zamienial
    > przyznane czesci dajac je raz wlasciwym a raz niewlasciwym spadkobiorcom.
    > Tak wiec chcialbym sprawdzic jak to ostetecznie wyszlo.

    Heh, też zauważyłem, że "wysokie sądy" mają potworne problemy w zakresie
    choćby podstaw matematyki ;->

    Trzeba ich cholernie pod tym względem pilnować.

    A akta uzyskasz w sekretariacie właściwego wydziału właściwego sądu (o
    ile jesteś stroną).

    Generalnie możesz też (w określonym terminie) wnioskować o wydanie
    odpisu wyroku z uzasadnieniem na piśmie.

    Ale nie zdziw się, jeśli i tam będą błędy i np. suma ułamków nie będzie
    równa jedności ;-/

  • 12. Data: 2011-02-28 18:03:32
    Od: "Papu5murf" <d...@e...pl>

    Órzytkownik "Dysiek" napisał:
    > OK. Jak to zrobic? Isc do sadu i prosic akta do nr sprawy
    > takiej to a takiej? Od kogo prosic? Chyba nie od portiera? :-)

    jeśli jesteś stroną, czyli sprawa ciebie dotyczy, to po prostu idziesz do
    sekretariatu i albo prosisz o wgląd w akta sprawy, albo skłądasz pisemną
    prośbę w ogląd a gdy wglądniesz to składasz pisemną prośbę o kopię akt
    sprawy, niestety ta biurokracja jest czasochłonna!:O(