  • 1. Data: 2007-04-03 09:45:58
    Temat: wypowiedzenie umowy o prace.
    Od: "Krzysztof" <i...@p...com>

    Witam,
    mam miesieczny okres wypowiedzenia (2,5 roku pracy)- od kiedy liczy sie ten
    czas - od dnia zlozenia, czy jak dobrze pamietam od piatku ( koniec
    tygodnia).

    pozdrawiam
    Krzysztof

  • 2. Data: 2007-04-03 09:48:14
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy o prace.
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 03 Apr 2007 11:45:58 +0200, Krzysztof napisał(a):

    > mam miesieczny okres wypowiedzenia (2,5 roku pracy)- od kiedy liczy sie ten
    > czas - od dnia zlozenia, czy jak dobrze pamietam od piatku ( koniec
    > tygodnia).

    Przy miesięcznym od końca miesiąca - popracujesz jeszcze do 31 maja

  • 3. Data: 2007-04-03 09:54:24
    Od: "Krzysztof" <i...@p...com>

    > Przy miesięcznym od końca miesiąca - popracujesz jeszcze do 31 maja
    To mnie zmartwiles - na pewno tak jest ?
    Widac bedzie trzeba porozumienia stron.

    K.

  • 4. Data: 2007-04-03 09:57:12
    Od: Olgierd <n...@o...com>

> [...]

    > mam miesieczny okres wypowiedzenia (2,5 roku pracy)- od kiedy liczy sie
    > ten czas - od dnia zlozenia, czy jak dobrze pamietam od piatku ( koniec

    Liczy się od dnia złożenia oświadczenia przez Ciebie, ale ze skutkiem na
    koniec miesiąca ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 5. Data: 2007-04-03 10:03:16
    Od: "MZ" <...@m...com>

    Użytkownik "Krzysztof" <i...@p...com> napisał w wiadomości
    > To mnie zmartwiles - na pewno tak jest ?

    tak, było złożyć w piątek

    --
    Matt Z

  • 6. Data: 2007-04-03 10:14:52
    Od: "Krzysztof" <i...@p...com>

    > tak, było złożyć w piątek

    Nie bylo mozliwosci - info o nowej pracy dostalem w poniedzialek.
    Dziekuje serdecznie za pomoc i pozdrawiam

    Krzysztof