eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowypowiedzenie umowy najmu - problem z przedluzeniem umowy najmu › wypowiedzenie umowy najmu - problem z przedluzeniem umowy najmu
  • Data: 2006-12-28 17:30:52
    Temat: wypowiedzenie umowy najmu - problem z przedluzeniem umowy najmu
    Od: "x-c" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie
    Wynajelam rok temu dom i podpisalam z administratorka umowe najmu na czas
    nieokreslony z miesiecznym wypowiedzeniem.
    Administratorka przy wynajmowaniu powiedziala mi, ze zalezy jej na ty, zebym
    wynajmowala ten dom jak najdluzej, Teraz jednak w wyniku drobnej klotni
    kazala mi sie wyprowadzic do konca tego roku. Wypowiedzenia na pismie mi nie
    dala - o fakcie ze mam sie wyprowadzic poinformowala mnie tylko
    telefonicznie.
    I teraz moje pytanie.
    Co moge zrobic, zeby jakos przedluzyc przedluzyc okres mieszkania w tym
    domu. Moge sie wyprowadzic dopiero pod koniec lutego. A wiem, ze jezeli
    administratorka doreczy mi wypowiedzenie na pismie to bede musiala sie w
    ciagu miesiaca wyprowadzic.
    Czy istnieja jakies kruczki zeby to przedłuzyc do 2 miesiecy? Dodam, ze
    jestem osoba niepracujaca, uczaca sie i nie zalegam administratorce z
    zadnymi oplatami - wszystko jest placone w terminie.
    Bardzo prosze o pomoc.
    Z gory dziekuje za wszelkie informacje