eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowypowiedzenie umowy a następnie nawiązanie nowej / urlop macierzyński zaczynający się w okresie wypowiedzenia › wypowiedzenie umowy a następnie nawiązanie nowej / urlop macierzyński zaczynający się w okresie wypowiedzenia
    From: "Marta" <x>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wypowiedzenie umowy a następnie nawiązanie nowej / urlop macierzyński
    zaczynający się w okresie wypowiedzenia
    Date: Wed, 12 May 2010 22:52:06 +0200

    Witam

    Jestem zupełnie zielona w tym temacie i Pan Gugle nie wiele mi pomógł. Gdzie
    szukać rozwiązania poniższego problemu.
    W szkole w której pracuje (jako nauczycielka na pełnym etacie) od września
    zabraknie dla mnie godzin do pełnego etatu. Pracodawca chce wypowiedzieć mi
    umowę (z trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia) i od 1 września zaproponować
    mi nową. Nie chciałabym tracić ciągłości pracy, stąd moje pytanie czy
    istnieje jakaś podstawa prawna pozwalająca mi na zmianę zatrudnienia bez
    wypowiadania umowy (aneks do umowy?)? Czy też jestem skazana na dobrą wolę
    pracodawcy?
    Jak wyglada sprawa urlopu macierzyńskiego, który zaczynałby się w okresie
    wypowiedzenia?
    Proszę o jakąś podpowiedź gdzie szukać informacji.

    --
    pozdrawiam Marta

    5110 (20100512) __________