  • 1. Data: 2005-07-04 07:51:32
    Temat: wypowiedzenie umowy
    Od: "...Magda..." <n...@m...maila>

    Witam,
    wlasnie zabieram sie do napisania wypowiedzenia umowy ubezpieczenia. Umowa
    zawarta jest na 12 miesiecy tzn od 27.07.04 do 26.07.05. I teraz zastanawiam
    sie z jakim dniem powinnam wypowiedziec ta umowe z dniem 26.07 czy 27.07?
    Chodzi o to zeby nie skracac trwania obowiazujacej umowy, ani go nie
    przedluzac. Pozdrawim i bede b. wdzieczna za odpowiedz bo juz kompletnie
    zglupialam...
    Magda

  • 2. Data: 2005-07-04 07:56:20
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy
    Od: "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "...Magda..." <n...@m...maila> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chodzi o to zeby nie skracac trwania obowiazujacej umowy, ani go nie
    > przedluzac. Pozdrawim i bede b. wdzieczna za odpowiedz bo juz

    Z tego co napisałaś wynika, że umowy nie trzeba wypowiadać.

    L.

  • 3. Data: 2005-07-04 08:05:15
    Od: "...Magda..." <n...@m...maila>

    > Użytkownik "...Magda..." <n...@m...maila> napisał w wiadomości
    Z tego co napisałaś wynika, że umowy nie trzeba wypowiadać.

    Niestety trzeba gdyz w regulaminie napisane jest iz w przypadku
    niewypowiedzenia zostaje ona automatycznie przedluzona.

    Pzdr. Magda

  • 4. Data: 2005-07-04 08:08:55
    Od: "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    wiadomości

    > Z tego co napisałaś wynika, że umowy nie trzeba wypowiadać.
    >

    > Niestety trzeba gdyz w regulaminie napisane jest iz w przypadku
    > niewypowiedzenia zostaje ona automatycznie przedluzona.

    Widzisz, jak dobrze jest zajrzeć do umowy ;) Zobacz jeszcze jaki
    jest termin wypowiedzenia, a dowiesz się wszystkiego bez pytania na
    grupie. Tutaj nie ma jasnowidzów ;)

    L.

  • 5. Data: 2005-07-04 08:16:22
    Od: "...Magda..." <n...@m...maila>

    > Widzisz, jak dobrze jest zajrzeć do umowy ;) Zobacz jeszcze jaki
    > jest termin wypowiedzenia, a dowiesz się wszystkiego bez pytania na
    > grupie. Tutaj nie ma jasnowidzów ;)

    Termin wypowiedzenia jest jeden dzien. Co nie zmienia faktu ze nadal nie
    wiem jaka date wstawic w zdaniu: "oswiadczam iz odstepuje od umowy z
    dniem..."
    Pzdr. Magda

  • 6. Data: 2005-07-04 08:22:35
    Od: "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    nie
    > wiem jaka date wstawic w zdaniu: "oswiadczam iz odstepuje od umowy z

    To teraz wiemy już wszystko:
    - umowa zawarta do dnia 26 lipca 2005
    - jak nie zostanie wypowiedziana, to automatycznie się przedłuży
    - termin wypowiedzenia: 1 dzień.

    Teraz można dyskutować. Wydaje mi się, że odpowiednim terminem
    złożenia wypowiedzenia będzie 25 lipca, ale poczekajmy aż inni się
    wypowiedzą ;)

    L.

  • 7. Data: 2005-07-04 08:51:54
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    wedlug mnie wypowiedzenie powinno byc z dniem 26 i w tym dniu skladasz
    tez to wypowiedzenie, i nastepnego dnia juz nie przedluzasz umowy, ale
    zawsze moge sie mylic ;)

  • 8. Data: 2005-07-04 08:53:24
    Od: "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Harry" <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>
    napisał w wiadomości news:daat9c$pq6$2@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    skladasz
    > tez to wypowiedzenie, i nastepnego dnia juz nie przedluzasz umowy,

    IMHO byłoby tak, gdyby można było rozwiązać umowę w trybie
    natychmiastowym. Ale skoro jest jeden dzień wypowiedzenia, to przy
    złożeniu 26 liczymy dzień od dnia następnego i dopiero w kolejnym
    rozwiązujemy, czyli 27. umowa by jeszcze obowiązywała.

    L.

  • 9. Data: 2005-07-04 10:51:40
    Od: Dariusz Wroński <w...@d...onet.pl>

    ...Magda... napisał(a):

    > Termin wypowiedzenia jest jeden dzien. Co nie zmienia faktu ze nadal nie
    > wiem jaka date wstawic w zdaniu: "oswiadczam iz odstepuje od umowy z
    > dniem..."
    > Pzdr. Magda

    Z pewnością wystarczy
    "Odstępuję od umowy".