  • 1. Data: 2003-03-27 05:56:03
    Temat: wypowiedzenie
    Od: "dak" <k...@p...onet.pl>

    witajcie
    mam umowe na czas nieokreslony przepracowalem 2 lata czy teraz jak dadzom mi
    wypowiedzenie to :
    1, powinno byc 1 miesieczne
    2, nalezy sie odprawa
    3, wypowiedzenie moze byc dane tylko na poczatku i na koncy miesiaca ???

    jakie paragrafy

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-03-27 12:14:40
    Temat: Re: wypowiedzenie
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 27 Mar 2003 06:56:03 +0100, "dak"
    <k...@p...onet.pl> zakodował:

    >mam umowe na czas nieokreslony przepracowalem 2 lata czy teraz jak dadzom mi

    Z pewnością nie "dzadzom" Ci wypowiedzenia, nie obawiaj się ;)

    >wypowiedzenie to :
    >1, powinno byc 1 miesieczne

    Zależy od ogólnego stażu pracy u tego pracodawcy na umowę o pracę.
    Jeżeli przepracowałeś 0,5-3 lat wynosi miesiąc, >3 lat 3 miesiące.
    Zależy od stażu w momencie rozwiązania umowy

    >2, nalezy sie odprawa

    Zależy od przyczyny zwolnienia

    >3, wypowiedzenie moze byc dane tylko na poczatku i na koncy miesiaca ???

    Nie. Każdy dzień gdy jesteś w pracy.

    >jakie paragrafy

    KP i ustawa o szczegolnych zasadach rozwiazywania z pracownikami
    stosunkow pracy z przyczyn dotyczacych zakladu pracy.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775