  • 21. Data: 2008-04-12 20:45:11
    Temat: Re: wyposazenie samochodu
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 12 kwiecień 2008 21:01
    (autor Kocureq
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ftr0tp$7vo$1@inews.gazeta.pl>):

    > No tak, bo jak tu jechać w trasę gdy padnie podświetlenie przycisku do
    > sterowania radiem. Katastrofa.

    Przecie nie takie żarówki się wozi tylko te od świateł zewnętrznych.
    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com

  • 22. Data: 2008-04-12 22:52:45
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Tristan pisze:

    > Przecie nie takie żarówki się wozi tylko te od świateł zewnętrznych.

    Przeczytaj jeszcze raz post Jacka_P

    "m.in. komplet wszystkich mozliwych zarowek w ilosci
    odpowiadajacej liczbie wszystkich zarowek zainstalowanych w aucie."

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 23. Data: 2008-04-13 09:07:53
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 13 kwiecień 2008 00:52
    (autor Kocureq
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ftrefr$bsl$1@inews.gazeta.pl>):

    > Przeczytaj jeszcze raz post Jacka_P
    > "m.in. komplet wszystkich mozliwych zarowek w ilosci
    > odpowiadajacej liczbie wszystkich zarowek zainstalowanych w aucie."

    A można prosić o podstawę prawną? Pomijam jej brak w stosunku do
    obcokrajowców, ale choćby do samych Słowaków nie wydaje mi się to realne w
    ichnim prawie.
    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com

  • 24. Data: 2008-04-13 09:13:01
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 12.04.2008 Tristan <n...@s...pl> napisał/a:

    > No i? Komplet żarówek i tak wożę, bo jak się przepali w Polsce to też muszę
    > zmienić.

    No dobra, jesteś super i masz wszystkie żarówki. A czy masz apteczkę wg ich
    spisu? Linkę holowniczą?
    --
    Samotnik
    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/

  • 25. Data: 2008-04-13 09:25:48
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 13 kwiecień 2008 11:13
    (autor Samotnik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <s...@l...localdomain>):

    > No dobra, jesteś super i masz wszystkie żarówki. A czy masz apteczkę wg
    > ich spisu?

    Z tym spisem się zastanawiam, bo fakt -- apteczkie kupiłem na targowisku i
    tak teraz dopiero się zastanawiam na ile ona jest dobrze wyposażona. Gdzie
    taki spis znajdę obowiązujący?

    > Linkę holowniczą?

    Nawet dwie :D, bo zapomniałem że mam kupioną i schowaną w bagażniku, więc
    kupiłem drugą kiedyś :D Uprzedzając -- mam również saperkę :D

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com

  • 26. Data: 2008-04-13 11:06:08
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Tristan pisze:

    > Z tym spisem się zastanawiam, bo fakt -- apteczkie kupiłem na targowisku i
    > tak teraz dopiero się zastanawiam na ile ona jest dobrze wyposażona. Gdzie
    > taki spis znajdę obowiązujący?

    Czyli pewnie nie masz 10 potrzebnych rzeczy, a za to masz zagrażające
    życiu - np. jodynę.

    Spis wymagany przez prawo poda ci pewnie ktoś ze Słowacji, spis wymagany
    przez zdrowy rozsądek - pogadaj z jakimś behapowcem.

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 27. Data: 2008-04-13 15:57:33
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 13 kwiecień 2008 13:06
    (autor Kocureq
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ftspf0$g3n$1@inews.gazeta.pl>):

    > Czyli pewnie nie masz 10 potrzebnych rzeczy, a za to masz zagrażające
    > życiu - np. jodynę.

    E? A po co jodyna w apteczce? Nie sądzę.... Raczej tam są bandaże. Choć w
    sumie folia termiczna by się przydała... Muszę sprawdzić co tam w środku
    siedzi :D

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com

  • 28. Data: 2008-04-13 17:44:21
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Tristan pisze:

    > E? A po co jodyna w apteczce? Nie sądzę.... Raczej tam są bandaże.

    Po co? Bo najczęściej jak ktoś podaje rannemu tabletki, to daje mu coś
    do popicia... Bierze to co ma pod ręką, a tu... o, w apteczce siedzi
    jakaś buteleczka co to z niej etykietka odpadła dwa lata temu... Akurat
    się przyda :)

    Lepiej sprawdź.

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 29. Data: 2008-04-13 18:29:03
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 13.04.2008 Kocureq <a...@...stopce.pl> napisał/a:

    > Po co? Bo najcz??ciej jak kto? podaje rannemu tabletki, to daje mu co?
    > do popicia... Bierze to co ma pod r?k?, a tu... o, w apteczce siedzi
    > jaka? buteleczka co to z niej etykietka odpad?a dwa lata temu... Akurat
    > si? przyda :)

    Nie potrafię sobie wyobrazić kogoś, kto rannemu podaje tabletki i każe
    popijać jodyną z butelki. Musiałeś strasznie długo nad tym myśleć, mógłbyś
    być hollywoodzkim scenarzystą ;) W sytuacji krytycznej się reanimuje, szuka
    pomocy albo panikuje. Tabletki to się je kiedy ma się grypę albo sraczkę.

  • 30. Data: 2008-04-13 21:30:20
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Samotnik pisze:

    > Nie potrafię sobie wyobrazić kogoś, kto rannemu podaje tabletki i każe
    > popijać jodyną z butelki. Musiałeś strasznie długo nad tym myśleć, mógłbyś
    > być hollywoodzkim scenarzystą ;)

    Na 2 szkoleniach bhp na jakich byłem w pracy o tym mówili, że to bardzo
    częsty przypadek.

    > W sytuacji krytycznej się reanimuje, szuka
    > pomocy albo panikuje. Tabletki to się je kiedy ma się grypę albo sraczkę.

    A w sytuacji niekrytycznej chce się choremu ulżyć. I wtedy pojawiają się
    problemy - bandaż ma 10 lat, nożyczki już trochę zardzewiały...

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \