  • Data: 2007-10-11 10:11:07
    Temat: wypadek samochodowy samochodem prywatnym w trakcie pracy
    Od: "dfsfs" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W pracy uzytkuje samochod prywatny, otrzymuje na niego limit kilometrow.

    Podczas wykonywania polecenia sluzbowego mialem wypadek samochodowy nie z
    mojej winy. Wlasciwie nikt nie ucierpial oprocz mojego prywatnego samochodu,
    ktory byl w miare nowy, bezwypadkowy w stanie idealnym.

    Czy oprocz odszkodowania z OC sprawcy moge od pracodawcy domagac sie
    zadoscuczynienia lub odszkodowania za wypadek w pracy?