  • Data: 2003-01-19 19:14:28
    Temat: wypadek samochodowy
    Od: "Mariusz Jakubowski" <s...@...v.pl.wyciachaj.to> szukaj wiadomości tego autora

    witam grupowiczow
    Jest taka sytuacja: jechalam taxi, kierowca za szybko jechal i gwaltownie
    zahamowal, (bo przejechal zakret gdzie mial skrecic)Niestety samochod jadacy
    za nami wjechal w tyl taxi. Ja jedynie ucierpialam w wyniku czego mialam
    wykrecenie kregow szyjnych i na 3 tygodnie kolnierz. Oczywiscie zwolnienie
    lekarskie z pracy. Stracilam na poborach (zas.chor.80%) i ucierpialam
    zdrowotnie. Zmierzam do pytan. W zwiazku z tym wypadkiem czy mam prawo
    domagac sie odszkodowania od kierowcy taxi? jesli tak to w jaki sposob i
    gdzie sie to zalatwia?
    bede wdzieczna za pomoc,
    pozdrawiam
    I.