  • 1. Data: 2008-10-29 20:08:19
    Temat: wypadek na "placyku zabaw" w hipermarkecie
    Od: "RadekA" <r...@g...wybiorcza.pl>

    Witam
    Mialem z mloda (niecale 4 lata) niemila przygode w jednym z trojmiejskich
    hipermarketow. Jest tam mianowicie cos w rodzaju "placyku zabaw" dla
    najmlodszych, obok jest mini-bar w ktorym dorosli moga sie pozywic podczas
    gdy ich pociechy sie bawia. No i podczas zabawy mloda tak nieszczesliwie sie
    przewrocila (zasadniczo wypadla poza teren placyku) ze zlamala sobie reke.
    Czy mozna dochodzic jakiegos odszkodowania? Slyszalem ze tego typu miejsca
    powinny byc ubezpieczone od takich wypadkow (no i chyba lepiej zabezpieczone
    przed nimi). Jak jest procedura postepowania?
    pozdrawiam
    RadekA

  • 2. Data: 2008-10-29 20:44:29
    Temat: Re: wypadek na "placyku zabaw" w hipermarkecie
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 29.10.2008, o godzinie 21.08.19, na pl.soc.prawo, RadekA napisał(a):

> [...]
    > powinny byc ubezpieczone od takich wypadkow (no i chyba lepiej zabezpieczone
    > przed nimi). Jak jest procedura postepowania?

    Może rzuć to na pl.soc.dzieci?
    Tak z ciekawości to była tam jakaś opiekunka, czy dzieci tak samopas? Bo
    złamać sobie rękę można np. na prostej drodze uderzając o słup.
    Zabezpieczać wszystko, robić sale bez klamek, bo rodzic dziecka upilnować
    nie umie to lekkie przegięcie.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 3. Data: 2008-10-29 21:34:53
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Wed, 29 Oct 2008 21:08:19 +0100, RadekA napisał(a):

    > No i podczas zabawy mloda tak nieszczesliwie sie
    > przewrocila (zasadniczo wypadla poza teren placyku) ze zlamala sobie reke.
    > Czy mozna dochodzic jakiegos odszkodowania?

    Sprawdz w polisie swojego dziecka.

  • 4. Data: 2008-10-29 22:11:05
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Sprawdz w polisie swojego dziecka.

    :)

  • 5. Data: 2008-10-29 22:30:08
    Od: "Scobowski" <scob_tego_nema@i_tego.tlen.pl>

    > Sprawdz w polisie swojego dziecka.

    najlepsza z odpowiedzi.
    ja koledze odpowiedzialm na pl.soc.dzieci - tam częsciej zaglądam :)