-
1. Data: 2008-10-29 15:37:28
Temat: cyfra + probelm z kartą
Od: "BETON" <B...@m...pl>
Witam
Kożystam z cyfry + kilka lat,
ostatnio robili wielką wymiane kart na nowe- wysyłając je pocztą.
Ja jednak takowej nie otrzymałem.
Stare przestały odbierać.
Wiec dzownie- baba mowi, prosze iść do dystrubutora to da osobiście.
Poszedłem,
Stwierdził ze do 28 października karty wydawali za darmo
teraz kosztują 100zł....
Karty wysyłają zwykłą pocztą a jak jak sie zgubią to klient ma płaić 100zł :)
Wiec mówie- mu ze w takiej sytuacji rozwiązuje umowe- OK- powiedział-
czas wypowiedzenia 3 m-c
Jednak dodał ze jako ze tuner mam na "wypożyczenie" musze oddać z tą " nową
kartą"
Kartą której nie dostałem.- a która kosztuje juz 100zł
Jego nie interesuje karta którą dostałem przy zakupie dekodera, którą mam
Bez tej karty nie rozwiąze umowy bo on napisze ze "brak karty" i bedzie pewnei
kara 100zł-=- stara sie nie liczy :)
Dla mnie to nie normalna sytuacja-
Jak myślcie jak rozwiązać sprawe. ?
Jak dostane karte moge używac CYfry dalej-
Jak mam płaicć 100zł chętnie z nich zrezygnuje....
-
2. Data: 2008-10-29 19:16:41
Temat: Re: cyfra + probelm z kartą
Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
Użytkownik "BETON" <B...@m...pl> napisał w wiadomości
news:ge9vvm$518$1@news.onet.pl...
Skoro CYFRA+ przestała Ci świadczyć usługi, to przecież nie Ty zrywasz
umowę, tylko oni. A ich owe 3 miesiące nie obowiązują? Ja Ci radzę wysłać
maila z ich centrum internetowego. Ja ostatnio miałem dwie sprawy i obydwie
w ten sposób po mojej myśli załatwiłem. Może i Tobie się uda. Napisz im, ze
zaprzestali Ci świadczyć usług, stara karta nie działa, nowej nie
przysłali, a lokalny dystrybutor chce od Ciebie wyłudzić te dodatkowe 100
zł. W związku z czym wzywasz ich do natychmiastowego wznowienia świadczenia
usług, albo niech sobie zabiorą sprzęt. W tym samym piśmie nakaż im
odliczyć sobie odpowiednią część abonamentu za okres od chwili wyłącznie
sygnału do chwili dostarczenia Ci karty.
-
3. Data: 2008-10-29 20:01:05
Temat: Re: cyfra + probelm z kartą
Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
Robert Tomasik w <news:geactl$jnk$1@news.onet.pl>:
> W tym samym piśmie nakaż im
> odliczyć sobie odpowiednią część abonamentu za okres od chwili wyłącznie
> sygnału do chwili dostarczenia Ci karty.
Sygnał cały czas nadawali, tylko zawartość sygnału się zmieniła, od
około 13 października definitywnie przestali kodować w Seca MediaGuard
2
P.S.
<q>
Niestety szybkość zakończonej już wymiany na Seca MediaGuard 4 także
ma swoje minusy - pojawiła się możliwość wyłudzania kart, ponieważ do
abonentów nie trafiały one listami poleconymi, a przesyłkami zwykłymi.
W efekcie można było udać się do dystrybutora i informując, że paczka
nie dotarła, uzyskać kolejną kartę. Oczywiście ta otrzymana pocztą
była niezwłocznie wyłączana, ale nigdy nie wiadomo, czy w przyszłości
nie pojawi się sposób na podbijanie kart. I co wtedy? Zupełnie
niepotrzebnie operator otworzył furtkę, która pozwala na pobieranie
dodatkowych kart i to może zemścić się w przyszłości.
</q <http://satkurier.pl/news/43286/cyfra-tylko-w-seca-4
-koniec-seca-2.html>>
--
Tomasz Nycz
[priv-->>X-Email]
-
4. Data: 2008-10-29 22:07:08
Temat: Re: cyfra + probelm z kartą
Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>
Użytkownik "BETON" <B...@m...pl> napisał w wiadomości
news:ge9vvm$518$1@news.onet.pl...
> Karty wysyłają zwykłą pocztą a jak jak sie zgubią to klient ma płaić 100zł
> :)
zmien dystrybutora. mi tez nie przyslali. poszlam do salonu. Mily pan bez
niczego dal mi nowa karte na dodatek powiedzial zebym poczekala 1/2godziny
to on ja aktywuje bo inaczej bede musiala to robic standardowo czyli
zostawic dekorder wlaczony na cala noc. Nic nie placilam
HaNk
-
5. Data: 2008-10-30 11:11:51
Temat: Re: cyfra + probelm z kartą
Od: "BETON" <B...@m...pl>
Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> napisał w wiadomości
news:geand9$4d9$1@nemesis.news.neostrada.pl...
>
> Użytkownik "BETON" <B...@m...pl> napisał w wiadomości
> news:ge9vvm$518$1@news.onet.pl...
>
>> Karty wysyłają zwykłą pocztą a jak jak sie zgubią to klient ma płaić 100zł :)
>
> zmien dystrybutora. mi tez nie przyslali. poszlam do salonu. Mily pan bez
> niczego dal mi nowa karte na dodatek powiedzial zebym poczekala 1/2godziny to
> on ja aktywuje bo inaczej bede musiala to robic standardowo czyli zostawic
> dekorder wlaczony na cala noc. Nic nie placilam
>
> HaNk
>
Bo bezpłatnie było do 23 października- po tym terminie 100zł
Złożyłem reklamacje, bede teraz kolejne 30dni bez TV, a potem albo dostane
nowa karte albo napiszą ze musze jednak zapłacić :)
-
6. Data: 2008-10-30 11:20:37
Temat: Re: cyfra + probelm z kartą
Od: Tristan <n...@s...pl>
W odpowiedzi na pismo z czwartek 30 październik 2008 12:11
(autor BETON
publikowane na pl.soc.prawo,
wasz znak: <gec4pm$i2b$1@news.onet.pl>):
> Bo bezpłatnie było do 23 października- po tym terminie 100zł
> Złożyłem reklamacje, bede teraz kolejne 30dni bez TV, a potem albo
> dostane nowa karte albo napiszą ze musze jednak zapłacić :)
No cóż, Cyfra... Od lat po Sieci krążą o niej negatywne opinie, a ty się na
nią złapałeś... Cyfrowy Polsat rządzi.
--
Tristan