  • 11. Data: 2009-09-04 14:22:36
    Temat: Re: wynajem lokalu uzytkowego - wypowiedzenie
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    topi wrote:

    > Chodzi mi o wypowiedzenie z terminem natychmiastowym. Tak mi grozono ale
    > jest to tylko w momencie nie zaplacenia faktury za miesiac - tak stanowi
    > umowa. Ale jezeli nie otrzymam faktury do zaplaty to co? Np. platnosc do
    > 10 i do 10 nie dostane faktury i jej nie zaplace to 11 moge dostac juz
    > wypowiedzenie z terminem natychmiastowym? Czy jak nie dostane faktury to i
    > tak musze isc i wplacic na konto albo dostarczyc samemu pieniadze?

    To zależy co mówi na ten temat umowa. Jeżeli na przykład nic nie mówi - to
    tak, masz obowiązek mu zapłacić niezależnie od faktury, a on ma obowiązek ci
    wystawić fakturę. Ale są to 2 niezależne obowiązki, więc brak faktury nie
    uprawnia do niezapłacenia (i brak zapłaty nie uprawnia do niewystawienia
    faktury).

    p. m.