  • 1. Data: 2005-06-24 13:43:28
    Temat: wymuszanie pieniedzy przez COID vel C&C vel OBOS
    Od: "Robak" <a...@i...pl>

    Witam

    dot: oznakowanie samochodu i wymuszenia oplat

    temat juz byl jakis czas temu poruszany ale chcialbym sie dowiedziec czy
    moze cos sie ruszylo poniewaz wczoraj otrzymalem list z pogrozkami ze jak
    nie zaplace to sprzedadza moj dlug ale oczywiscie mam prawo pierowkupu za 29
    zl 28 gr .

    zadzwonilem sobie do tej firmy i prosze grzecznie pania o przeslanei umowy z
    moim podpisem a Pani na to ze jak chce to moge napisac pismo ze chce taka
    umowe obejrzec poniewaz zgodnie z ustawa o danych osobowych ona nie moze mi
    wyslac xerokopii takiego dokumentu. Pan prezes wyznaczy mi termin i wtdey
    bede mogl przyjechac i zobaczyc ze podpisywalem . zeby bylo smieszniej w pkt
    7 pisma pisza ze owszem moge dostac kopie dokumentow etc ale to kosztuje
    30,50 zł i nalezy przeslac takie zlecenie z dowodem wplaty ww. kwoty.

    przyznam ze chcialbym zobaczyc podpisana przez siebie umowe ale to na
    pierwszy rzut oka traci oszustwem.

    poprostu jakies zarty

    pamietam jedynie ze w 99 roku dostalem jakis niebieski blankiet od firmy
    znakujacej samochod ale nie bylo tam slowa o oplatach.
    samochodu juz dawno nie mam i nic im placic nie zamierzam szczegolnie po
    przejrzeniu historii grupy.

    mam jednak prosbe czy ktos dostal pisemko w tym roku lub jakos udalo mu sie
    zakonczyc sprawe z ta firemka

    p. Robak