  • Data: 2004-07-18 16:41:47
    Temat: wymiana zamka bez zgody???
    Od: "Kev" <k...@e...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam !!!
    Jestem tu poraz pierwszy wiec serdecznie pozdrawiam ALL :)
    Mam takie pytanie: czy istnieje jakas podstawa prawna upowazniajaca
    wspolwlasciciela mieszkania do wymiany zamka w drzwiach wejsciowych bez
    zgody grugiego wspolwlasciciela... oczywiscie nie dajac mu kopii nowego
    klucza i w ten sposob uniemozliwiajac korzystanie z lokalu ???
    ... i co w takiej sytuacji mozna zrobic??? ... policja? sad?

    z gory dzieki :)
    mam nadzieje,ze nie powielam watkow. nie mialem czasu na archiwum... sorki
    :(