  • 1. Data: 2006-09-17 03:12:24
    Temat: wymeldowanie
    Od: marlena<m...@o...pl>

    zona zlozyla wniosek o rozwod.w marcu tego roku wyprowadzila sie ze wspolnego
    mieszkania pod pretekstem znecania sie psychicznego i fizycznego meza nad nia i
    synkiem.wynajela mieszkanie w tym samym bloku i mieszka tam ze swoim
    konkubentem.Moje pytanie:jak i czy moge wymeldowac zone ze wspolnego
    mieszkania;jest to mieszkanie wpolwlasnosciowe,? nadmieniam,ze zabrala swoje
    rzeczy osobiste i czesc mebli.. pozdrawiam

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-09-18 14:22:58
    Temat: Re: wymeldowanie
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    W dniu 9/17/2006 5:12 AM, marlena wrote :
> [...]
    > mieszkania;jest to mieszkanie wpolwlasnosciowe,? nadmieniam,ze zabrala swoje
    > rzeczy osobiste i czesc mebli.. pozdrawiam

    Możesz. Ale to nic nie zmienia. Mieszkanie nadal jest także jej i nadal
    będzie mogła się bezboleśnie wprowadzić i zameldować.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession

  • 3. Data: 2006-09-19 13:18:15
    Od: Sebcio <s...@w...com>

    Przemysław Płaskowicki napisał(a):

    > Możesz. Ale to nic nie zmienia. Mieszkanie nadal jest także jej i nadal
    > będzie mogła się bezboleśnie wprowadzić i zameldować.

    Ku ścisłości : dopóki się nie rozwiedzie - tak, po rozwodzie już nie.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio