  • 41. Data: 2005-12-07 12:20:11
    Temat: Re: wymeldowanie
    Od: Kasia<s...@o...pl>

    Acha... no luz, ale wiesz NICKU.... jeżeli chcesz mi tu zrobić na złość, to lepiej
    nic
    nie pisz. Bo niektórych Twoich słów nie rozumiem...

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 42. Data: 2005-12-07 12:32:34
    Od: NICK<n...@w...pl>

    np jakich nie rozumiesz.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 43. Data: 2005-12-07 12:35:47
    Od: NICK<n...@w...pl>

    idź do dobrego adwokata skoro kasę masz a nie żalisz się na necie i oczekujesz
    tylko współczucia. Terzeba było mysleć głową a nie ?
    Dużo osób w twojej miejscowości jest przeciwko tobie. Wiec niech Ci co radzą
    dobrze niech znają watki Twojego życia. Bo to jest ważne w pomocy prawnej.
    POZDROWIAM

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 44. Data: 2005-12-07 12:40:26
    Od: Kasia<s...@o...pl>

    Wiesz co... przy pomocy prawnej własnie bierze się daną sprawę, a nie
    rozgrzebuje coś bez sensu. A Ty Nicku, nie wiem skąd wiesz, że akurat ja tu piszę,
    i musisz się mną bardzo interesować, skoro tak dużo o mnie wiesz... Osobiście nie
    lubię takich osób, bo uważam, ze każdy ma swoje życie i ma prawo robić w nim co
    chce... Ale własnie w mojej miejscowości dużo takich jak Ty, dlatego wszyscy z tąd
    uciekają. I na nawet do sklepu też nie można spokojnie pójść, bo z tego są wielkie
    plotki, ale tu to norma.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 45. Data: 2005-12-07 12:46:29
    Od: Kasia<s...@o...pl>

    Po drugie Nicku, nie trudno było mi dowiedzieć się kim jesteś... Wiem, że nie jesteś
    dla mnie zły /zła/, ale moim zdaniem jak na Twoje kompetencje, to trochę robisz mi
    tu przykrości. Jednak nie pozostałeś /łaś/ całkiem anonimowy.
    Pozdrawiam Cię serdecznie. Teraz wiem, co tak naprawdę o mnie sądzisz. Lepiej
    się dowiedzieć wcześniej niż później.
    IP komputera tu nie jest anonimowe...

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 46. Data: 2005-12-07 12:49:19
    Od: boguslaw <b...@a...edu.pl>

    NICK napisał(a):
    > idź do dobrego adwokata skoro kasę masz a nie żalisz się na necie i oczekujesz
    > tylko współczucia. Terzeba było mysleć głową a nie ?

    Z tego co zauważyłem oczekuje rady, a nie współczucia..
    Natomast Twoich hamskich odzywek to nie usprawiedliwia..

    Nie wiem, czy Ci kasia nie "dalaa kosza",
    nie wiem, czy niemyslisz r... niemoja sprawa...

    Grupa jest m inn po to założona, by sie ludzie
    mogli poradzić..

    > Dużo osób w twojej miejscowości jest przeciwko tobie.

    A co to ma do rzeczy ?

    > Wiec niech Ci co radzą
    > dobrze niech znają watki Twojego życia.

    Po co ?
    Poczytaj moje odpowiedzi.
    Myślisz że byłyby ine, gdybym je poznał ?

    > Bo to jest ważne w pomocy prawnej.

    Nie jest...

    Boguslaw

  • 47. Data: 2005-12-07 12:51:30
    Od: NICK<n...@w...pl>

    to trzeba było wyjechać z matką.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 48. Data: 2005-12-07 13:00:57
    Od: boguslaw <b...@a...edu.pl>

    NICK napisał(a):
    > to trzeba było wyjechać z matką.

    może Umówcie się na kawę ...
    To naprawdę niesmazcne, ze swoje własne zale
    wylewasz tu na grupie

    To jej sprawa, czy wyjechala zmatką, czy nie..
    Jej i jej matki..

    Bogusław

  • 49. Data: 2005-12-07 13:32:59
    Od: NICK<n...@w...pl>

    a czy nikt się nie zastanowił dlaczego babcia Kaśki tak postępuje, może kaśka
    coś jej powiedziała itp skoro zmieniła zdanie. i może Kaśka to wyolbrzymia.
    Mozę tu chodzi o to, że posmierci dziadka Kaśka chce pozbawić babcię mieszkania
    i nigdy jej nie pomoże jeśli babacia zostanie sama jet starszą kobietą więc
    meldując ją myslała, że na "stare lata" będzie miała oparciew kochającej wnuczce.
    I coś pękło może między babcią a Kaską

    Ponać nie jest dla niej problemem z kasą to niech znajdzie inne lokum.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 50. Data: 2005-12-07 13:34:35
    Od: NICK<n...@w...pl>

    I ?