  • 11. Data: 2009-10-05 20:45:40
    Temat: Re: wyłączający sie PC...
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    bagno wrote:

    > Jaaasne. Mamy takie w firmie i wiecej z tym problemow niz z jakimskolwiek
    > innym komputerem. A naprawa kazdej usterki to koszt nowego komputera
    > (lepszego niz te macbooki).

    Bo na tym sie trzeba znać.

  • 12. Data: 2009-10-05 22:07:35
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    witek pisze:

    > Bo na tym sie trzeba znać.

    Nie. To ma działać. Samo i dobrze, jak nie przymierzając telewizor,
    którego zasad budowy i naprawy znać nie muszę.

  • 13. Data: 2009-10-06 00:24:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Roman Rumpel wrote:

    > Nie. To ma działać. Samo i dobrze, jak nie przymierzając telewizor,
    > którego zasad budowy i naprawy znać nie muszę.

    albo jak samochód, którego zasad użytkowania tez nie musisz znać tylko
    można w drzewo pierd...nąć.

    To działa. Robi wszystko co mu każesz, tylko ty nie masz pojęcia jak mu
    kazać.
    Wybierz się na kurs jazdy Macami to pogadamy.

  • 14. Data: 2009-10-06 03:59:56
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Masz najprawdopdobniej MB do wymiany. Pewnie długotrwale przegrzewała Ci
    się. Miałem kiedyś tak z jedną gigabyte. Nawet myślałem, żeby kupic maca
    ale pomyślałem, że nie wolno iść na łatwiznę i trzeba się dokształcić.

    On 2009-10-05, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
    > tak. kupu sobie maca, a nie składaka blaszaka to ci sie nie bedzie wyłaczał.

    Jak się znasz na składakach to się tez nie bedzie wyłączał. Prowokator
    jeden i to w dodatku skuteczny :)

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2009-10-06 06:22:26
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marcin Debowski wrote:

> [...]
    > ale pomyślałem, że nie wolno iść na łatwiznę i trzeba się dokształcić.

    > Jak się znasz na składakach to się tez nie bedzie wyłączał. Prowokator

    Sie znam.
    Zaden pecet nie jest w stanie obrobic mi obrazka o wiekosci 72 GB.
    Mac po dwóch miesiacach skończył. :)

  • 16. Data: 2009-10-06 21:19:52
    Od: Mirosław Habarta <M...@p...pl>

    witek pisze:
    jeden i to w dodatku skuteczny :)

    > Sie znam.
    > Zaden pecet nie jest w stanie obrobic mi obrazka o wiekosci 72 GB.
    > Mac po dwóch miesiacach skończył. :)
    Wiem, że to NTG, ale tak z ciekawości zapytam: co to za (i po co taki) obrazek,
    gdzie się używa tak dużych obrazków ? Mieściło sie to w RAM-ie ? Ile miał RAM-u taki
    mac,
    a ile pecet ?

  • 17. Data: 2009-10-06 22:17:43
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 06-10-2009 o 23:19:52 Mirosław Habarta <M...@p...pl>
    napisał(a):

> [...]
    > obrazek,
    > gdzie się używa tak dużych obrazków ? Mieściło sie to w RAM-ie ? Ile

    RAMu jak RAMu, tutaj trzeba by raczej spytać o parametry twardych dysków :)

    --
    Tomek

  • 18. Data: 2009-10-06 22:42:20
    Od: Mirosław Habarta <M...@p...pl>

    Tomek pisze:

    > RAMu jak RAMu, tutaj trzeba by raczej spytać o parametry twardych dysków :)

    To zależy od tego jaki budżet jest przeznaczony na takie zabawy.
    Można by faktycznie jakiś raid użyć zrobiony z szybkich dysków.
    Ale w sumie istnieją komputery (choć ciężko je nazwać PC ;) posiadające
    sporo ramu, niech będzie, że kilkadziesiąt GB. Fakt, kosztują sporo.

  • 19. Data: 2009-10-06 23:05:26
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mirosław Habarta wrote:
    > witek pisze:
    > jeden i to w dodatku skuteczny :)

    > Wiem, że to NTG, ale tak z ciekawości zapytam: co to za (i po co taki)
    > obrazek,

    pewne duże rzeczy trzeba było obfotografować z dużą dokładnością. np.
    księżyc

    > gdzie się używa tak dużych obrazków ?

    w różnych miejscach.

    Mieściło sie to w RAM-ie ? Ile
    > miał RAM-u taki mac,

    ten akurat miał tylko 64 GB

    > a ile pecet ?

    nawet nie podchodzilismy do peceta.
    Windows w dużej konfiguracji to sobie ładnie radzi na obrazku, ale nie w
    praktyce.
    Po za tym takie rzeczy liczy się na ciut większych komputerkach niż pc
    czy mac.

  • 20. Data: 2009-10-06 23:06:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomek wrote:

    > RAMu jak RAMu, tutaj trzeba by raczej spytać o parametry twardych dysków :)

    nawet nie wiem, nic nadzwyczajnego raczej