  • Data: 2009-11-24 12:01:09
    Temat: wykup i przepisanie mieszkania
    Od: "Gostek74" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Potrzebuje podpowiedzi w jaki sposób najkorzystniej rozwiązać taki problem
    formalno-prawny.
    Moja babcia ma możliwość wykupienia mieszkania komunalnego&#8230; na tą inwestycję
    pieniądze mam wyłożyć ja, a po dokonaniu tej formalności mieszkanie ma zostać
    moją własnością.

    I w związku z tym mam takie pytania:
    Czy babcia powinna sporządzić testament i zapisać mi mieszkanie? Może to
    mieszkanie przekazać mi w darowiźnie? A może jakieś inne jeszcze rozwiązanie&#8230;.?
    Chodzi o to by załatwić sprawę najprościej jak tylko można i ponieść
    najmniejsze koszta.

    Z góry dzięki za podpowiedzi,