  • 21. Data: 2006-01-12 14:48:47
    Temat: Re: wyjace psy i cisza nocna
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    neelix wrote:

    > Wstawanie o porze narzucanej przez kogoś nie należy do przyjemności, ale
    > zwierzaki też jakoś muszą żyć. Taka widocznie ich natura, że szczekają.

    A co mnie to obchodzi? Jak nie masz waruków do hodowli zwierząt w sposób
    nieuciążliwy dla innych mieszkańców - to ich nie hodujesz.

  • 22. Data: 2006-01-12 14:51:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R... wrote:

    > szczekanie ich denerwuje a nie chodzi o zadne znecanie i proponuja zbaranie
    > ich od rodziny. A takie osoby nalezy tepic.

    Tępić to należy tych debili, co nie potrafiąc wychować psa, żeby nie był
    uciążliwy, kupują sobie takie psy.

    Oraz takich palantów, dla których cholerny kundel jest ważniejszy od
    człowieka, który chce tylko w spokoju żyć i pracować.

  • 23. Data: 2006-01-12 23:34:39
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > sasiadka ma 3 (chyba) psiaki, ktore codziennie od 5:40 do 6:05
    (wowczas
    > wychodzi) dra sie niesamowicie. Halas jest taki, ze gdy wyszedlem
    zwrocic
    > uwage to nie slyszelismy sie nawzajem. Blaganie nie pomaga,
    zdecydowalem sie
    > zglosic zagluszanie ciszy nocne. I mam 2 watpliwosci - do
    administracji czy
    > na policje?
    >
    > Zeby bylo zabawniej jest to mieszkanie wynajmowane, nie jestem tam
    > zameldowany. Czy moge cos zrobic?

    kilka razy pod rzad tel 112 lub do strazy miejskiej. zwykle sami pytaja
    czy chcesz podac kto zglasza.
    spytaj tylko za ile minut beda. to wazne, bo w innym przypadku raczej
    nie przyjada :-)

    --
    pozdro
    ape

  • 24. Data: 2006-01-14 15:43:13
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:43c66ce5$1@news.home.net.pl...

> [...]
    >
    > Oraz takich palantów, dla których cholerny kundel jest ważniejszy od
    > człowieka, który chce tylko w spokoju żyć i pracować.

    Nie bierzesz pod uwagę, że ludzie i psy żyją razem od bardzo dawna. Dzisiaj
    prawie w każdym normalnym domu jest pies lub kot. Dla wielu zwierzaki są
    prawie tak samo ważne jak ludzie. Przeważnie jednak pies ma pieskie czyli
    krótkie i złe życie. Chcesz oduczyć psa szczekania ? Jest taka rasa, która
    nie szczeka, ale sam spróbuj nie odzywać się do nikogo chociaż przez 1
    dzień.

    neelix

  • 25. Data: 2006-01-14 15:45:43
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:43c66c57$1@news.home.net.pl...

    > A co mnie to obchodzi? Jak nie masz waruków do hodowli zwierząt w sposób
    > nieuciążliwy dla innych mieszkańców - to ich nie hodujesz.

    A gdzie tu widzisz hodowlę ? Zapewniam Cię, że niektórzy ludzie są gorsi od
    zwierząt. Zjedzą drugiego człowieka żywcem. Pies to najwierniejszy
    przyjaciel człowieka.

    neelix

  • 26. Data: 2006-01-16 10:43:21
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    neelix wrote:
    > ma pieskie czyli krótkie i złe życie. Chcesz oduczyć psa szczekania ?
    > Jest taka rasa, która nie szczeka, ale sam spróbuj nie odzywać się do
    > nikogo chociaż przez 1 dzień.

    No nie... paranoja. Czlowiek nie ma prawa do ciszy nocnej, bo pies (obcy do
    tego) ma prawo sobie poszczekac. Powariowaliscie?

  • 27. Data: 2006-01-18 15:36:58
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > No nie... paranoja. Czlowiek nie ma prawa do ciszy nocnej, bo pies (obcy
    do
    > tego) ma prawo sobie poszczekac. Powariowaliscie?

    Spróbuj nie odezwać się do nikogo cały dzień. Tylko człowiek ma rozum i może
    wytrzyma bez gadania. Pies jest od szczekania.

    neelix