  • Data: 2005-06-07 19:26:10
    Temat: wycieczka -zworot kosztow za nieobecnych
    Od: "daro" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie. Mam problem. bylam organizatorem wycieczki dla uczniow. w dniu
    wycieczki okazalo sie, ze jeden z uczniow nie jedzie - wypadek losowy -
    ciezka choroba matki. Po zgloszeniu pilotowi ktory jechal z biura
    turystycznego udalo sie odwolac nocleg i wyzywienie.
    jednak po powrocie do domu i skontaktowaniu sie z organizatorem - biurem
    turystycznym, uslyszalam, ze zwrotu kosztow nie bylo w umowie. Nie chodzi mi
    o zworot za np przejazd autobusu, ale za niewykorzystane noclegi, wyzywienie
    ( ktore udalo sie odmowic), bilety na kolejke linową itp.
    Gdzie szukac podstawy prawnej do zwrotu przez takiego organizatora.